Performancing Metrics

۳۳۳۳ میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت و بیمه سلامت واریز شد | اتاق خبر
کد خبر: 440860
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1399 - 11:10
از حساب خزانه داری کل کشور
وزارت اقتصاد اعلام کرد: با هدف پشتیبانی مالی و تداوم ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونا، مبلغ ۱,۰۶۲ میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت و مبلغ ۲,۲۷۱ میلیارد تومان در وجه بیمه سلامت واریز شد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی، با توجه به تأکیدات وزیر اقتصاد در نوزدهم فروردین ماه سال جاری از سوی معاونت نظارت مالی و خزانه داری این وزارتخانه، ۳,۳۳۳ میلیارد تومان کمک نقدی در وجه بخشهای درمانی واریز شد.

بر این اساس، از منابع خزانه داری کل کشور، با هدف پشتیبانی مالی و تداوم ارائه خدمات پایدار درمانی به بیماران کرونا، مبلغ ۱,۰۶۲ میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مبلغ ۲,۲۷۱ میلیارد تومان در وجه بیمه سلامت واریز شد.

معاونت نظارت مالی و خزانه داری وزارت امور اقتصادی و دارایی در نوزدهم فروردین ماه سال جاری، مبلغ ۱,۰۶۲ میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مبلغ ۲,۲۷۱ میلیارد تومان در وجه بیمه سلامت واریز کرد.

این واریزها با هدف پشتیبانی مالی و تداوم ارائه خدمات پایدار درمانی به بیماران کرونا صورت پذیرفته است.

بنا بر اعلام وزارت اقتصاد، تمام اقدامات خزانه داری کل کشور در پشتیبانی مالی از بخش بهداشت و درمان کشور در مقابله با ویروس کرونا در کوتاه‌ترین زمان و بدون هیچ وقفه‌ای انجام می‌شود.

پیش از این نیز در دهم فروردین امسال، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از حساب خزانه داری کل کشور در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با هدف افزایش خدمات مقابله با شیوع ویروس کرونا و ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی واریز شده بود.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید