Performancing Metrics

جدولی با یک خانه قرمز! | اتاق خبر
کد خبر: 440900
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1399 - 11:41
جدول هفته‌ای که بازار سرمایه پشت سر گذاشت، فقط یک خانه قرمز داشت و شاخص کل این بازار فقط در روز دوشنبه نزولی و قرمز رنگ بود. در سایر روزها شاهد صعود شاخص بودیم.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، معامله‌گران بازار سرمایه در هرکدام از روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری دست به یک میلیون معامله زدند که بر این اساس بیشترین ارزش معاملات در روز دوشنبه ثبت شد.

در روز شنبه شاخص کل بیشترین صعود را تجربه کرد و در روز چهارشنبه شاخص بیشترین عدد در هفته جاری را ثبت کرد.

بر این اساس، در روز شنبه شاخص کل بازار سرمایه با ۲۰ هزار و پنج واحد صعود رقم ۵۶۷ هزار و ۶۶۴ واحد را ثبت کرد. در این روز معامله‌گران ۸۷۹ هزار معامله به ارزش ۵۳ هزار و ۱۴۷ میلیارد ریال ثبت کردند.

روند حرکت شاخص در روز یکشنبه هم صعودی بود و با ۶۵۹۴ واحد رشد در رقم ۵۷۴ هزار و ۲۰ واحد ایستاد. معامله‌گران در روز یکشنبه یک میلیون معامله به ارزش ۵۹ هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال انجام دادند.

اما در روز دوشنبه چراغ قرمز بورس روشن شد و شاخص کل این بازار ۴۱۴۴ واحد کاهش یافت و به رقم ۵۶۹ هزار و ۷۵۹ واحد رسید. معامله گران در این روز نیز یک میلیون معامله انجام دادند که ۶۰ هزار و ۱۴۶ میلیارد ریال ارزش داشت.

در روزهای سه شنبه و چهارشنبه چراغ سبز بورس دوباره روشن شد و شاخص کل در این روزها به ترتیب با ۱۳ هزار و ۹۲۵ واحد و ۱۳ هزار و ۷۱۱ واحد صعود به ارقام ۵۸۳ هزار و ۵۹۹ واحد و ۵۹۷ هزار و ۹۴ واحد رسید. در هر کدام از این روزها نیز یک میلیون معامله انجام شد که ارزش معاملات در روز سه‌شنبه ۵۵ هزار و ۹۰۲ و در روز چهارشنبه ۵۸ هزار و ۷۹۴ میلیارد ریال بود.

فرابورس سراسر سبزپوش بود

چراغ قرمز فرابورس برخلاف بورس در هیچکدام از روزهای هفته جاری روشن نشد و شاخص کل این بازار همواره روندی صعودی داشت؛ به طوریکه در روز شنبه با ۲۰۴ واحد رشد به رقم ۷۲۲۵ واحد، در روز یکشنبه با ۱۱۷ واحد رشد به رقم ۷۳۴۲ واحد و در روز دوشنبه با ۴۰ واحد رشد به ۷۳۸۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه به ترتیب ۶۱۲ هزار معامله به ارزش ۲۴ هزار و  ۸۵۶ میلیارد ریال، ۶۰۵ هزار معامله به ارزش ۳۰ هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال و ۷۳۵ هزار معامله به ارزش ۳۱ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال انجام دادند.

شاخص کل فرابورس در روز سه‌شنبه و چهارشنبه نیز به ترتیب با ۱۶۹ و ۱۷۵ واحد صعود رقم‌های ۷۵۵۲ و ۷۷۲۷ واحد را ثبت کرد. در روز سه‌شنبه ۶۶۲ هزار معامله انجام شد که ۵۵ هزار و ۲۳ میلیارد ریال ارزش داشت و در روز چهارشنبه نیز ۶۸۷ هزار معامله به ارزش ۴۸ هزار و ۱۶۵ میلیارد ریال انجام شد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید