Performancing Metrics

جزئیات پروازهای بازگشت ایرانیان مقیم هند، کویت و ترکیه به کشور | اتاق خبر
کد خبر: 441177
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1399 - 14:21
ایران ایر اعلام کرد: در پی درخواست وزارت امور خارجه، ایرانیان مقیم کویت، ترکیه و هند، طی روزهای پنج شنبه و جمعه با پروازهای فوق العاده هما به اصفهان، اهواز و تهران برمی‌گردند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد: با گسترش ویروس کرونا و حضور برخی از شهروندان ایرانی در سایر کشورها، تعدادی از این هموطنان درخواست بازگشت به کشور را دارند که بر همین اساس، تقاضای برقراری پرواز از سوی وزارت امورخارجه با تأیید وزارت بهداشت به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" ارائه شده است.

در این راستا تقاضا برای برقراری پرواز جهت انتقال هموطنان از کشور هندوستان به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ارائه شده که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی "هما"، یک پرواز در روز جمعه ۲۹ فروردین‌ماه سال جاری (۱۷ آپریل) از فرودگاه بمبئی به فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

این پرواز در ساعت ۱۴:۱۰ (به وقت محلی) از فرودگاه بمبئی پرواز و در ساعت ۱۷:۳۰ وارد فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) می‌شود. هموطنان جهت تهیه بلیت می‌توانند با شماره تلفن‌های ۲۲۰۴۷۰۷۰- ۲۲۰۲۱۰۲۵(۹۱۲۲)، دفتر فروش "هما" در بمبئی تماس بگیرند.

پروازهای کویت به اصفهان و اهواز

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" همچنین از انجام دو پرواز از فرودگاه کویت به فرودگاه‌های اهواز و اصفهان جهت انتقال هموطنان خبر داد و اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، اولین پرواز از فرودگاه کویت به مقصد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، در ساعت ۱۵:۳۰ (به وقت محلی) امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه سال جاری (۱۵ آپریل) انجام می‌شود. این پرواز در ساعت ۱۸:۳۰ وارد فرودگاه اصفهان می‌شود.

پرواز دوم نیز در روز پنج شنبه ۲۸ فروردین ماه سال جاری (۱۶ آپریل) از فرودگاه کویت به مقصد فرودگاه اهواز انجام می‌شود. این پرواز در ساعت ۱۵ فرودگاه کویت را ترک و در ساعت ۱۷:۵۵ در فرودگاه اهواز به زمین می‌نشیند. مسافران جهت تهیه بلیت این پروازها می‌توانند با شماره تلفن دفتر فروش "هما" در کویت، ۰۰۹۶۵۲۲۰۲۴۱۰۵ تماس بگیرند.

جزئیات پروازهای آنکارا و استانبول به تهران

این شرکت هواپیمایی همچنین در خصوص بازگشت ایرانیان مقیم ترکیه به کشورمان با پروازهای فوق العاده هما اعلام کرد: ضمن هماهنگی با سفارت ایران در آنکارا و دریافت مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه، پرواز به فرودگاه‌های آنکارا و استانبول را برای انتقال هموطنان به کشور برنامه‌ریزی کرده است.

بر اساس اعلام هما، دو پرواز برای انتقال هموطنان از ترکیه برنامه‌ریزی شده است که اولین پرواز از فرودگاه استانبول به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

این پرواز در ساعت ۲۲:۰۵ (به وقت محلی) روز ۲۷ فروردین‌ماه سال جاری (۱۵ آپریل) انجام و در ساعت ۲:۴۰ بامداد روز ۲۸ فروردین‌ماه وارد فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی (ره) می‌شود.

پرواز دوم از ترکیه نیز از فرودگاه آنکارا در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی روز پنج شنبه ۲۸ فروردین‌ماه (۱۶ آپریل) به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

هموطنان گرامی می‌توانند جهت تهیه بلیت پرواز استانبول با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۸۶۶۰۱۰ در تهران و جهت تهیه بلیت پرواز آنکارا با شماره تلفن ۰۰۹۰۵۳۳۴۷۱۹۲۱۲ در ترکیه تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید