Performancing Metrics

قلدری اعتبار سازمان ملل را به خطر می اندازد | اتاق خبر
کد خبر: 442280
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1399 - 20:36
ظریف:
وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به گذشت دو سال از خروج یک جانبه آمریکا از برجام تاکید کرد: زورگویی قانون‌شکنانه اعتبار سازمان ملل را به خطر می اندازد و صلح و امنیت بین الملل را تهدید می کند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار متن کامل نامه خود به دبیرکل سازمان ملل متحد نوشت: "در دومین سالگرد «پایان مشارکت ایالات متحده» در برجام، از آنتونیو گوترش دبیرکل ملل متحد خواستم که از ایالات متحده به دلیل تخطی از وظایفش و همچنین وادار کردن دیگران به همین کار حساب‌کشی شود. زورگویی قانون‌شکنانه، اعتبار ملل متحد را به خطر می‌اندازد و صلح و امنیت بین‌المللی را تهدید می‌کند."

ظریف همچنین توئیتی دیگر به مناسبت روز اکرام و نیکوکاری منتشر و در آن خاطر نشان کرد که انسانیت، کرونا و تروریسم اقتصادی آمریکا را شکست می دهد.

وی در این توئیت نوشت: "امروز در تقویم ما روز اکرام و تکریم خیرین است. کار خیریه سنت باستانی مردم ایران است. در ماه رمضان، از سر همدلی به تهی‌دستان کمک شد و میلیون‌ها ماسک و ضدعفونی کننده تحویل شد. انسانیت بر کووید۱۹ و تروریسم اقتصادی پیروز می‌شود."

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید