Performancing Metrics

نیازی به خالی گذاشتن صندلی وسط هواپیما نیست! | اتاق خبر
کد خبر: 442486
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1399 - 13:11
کمیته اتحادیه اروپا:
کمیته اتحادیه اروپا اعلام کرده که شرکت‌های هواپیمایی موظف به خالی گذاشتن صندلی میانی برای فروش بلیط هواپیما نخواهند بود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بر اساس گزارشی که در رویترز آمده است، کمیته اتحادیه اروپا به تازگی اعلام کرده است که ضرورتی برای خالی گذاشتن صندلی‌های وسط و میانی هواپیما برای فروش بلیط از سوی شرکت های هواپیمایی وجود نخواهد داشت و ایرلاین‌ها می‌توانند همچون گذشته با تمامی ظرفیت موجود هواپیماهای خود بلیط بفروشند.

این کمیته همچنین تاکید کرده است که به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس کرونا، استفاده و پوشیدن اجباری ماسک‌های استاندارد و بهداشتی داخل کابین هواپیما، در حین پرواز و در فرودگاهها کافی خواهد بود.

پیشتر نیز الکساندر دژونیاک، مدیر ارشد اجرایی سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا در کنار بسیاری دیگر از کارشناسان فعال در حوزه هوانوردی از عدم ضرورت خالی گذاشتن صندلی های میانی هواپیما توسط ایرلاین ها سخن گفته بود.

به عقیده وی این کار علاوه بر آنکه تاثیر علمی ثابت شده ای در انتقال و انتشار این ویروس نداشته است، موجب خواهد شد که درآمدزایی و سودآوری شرکت‌های هواپیمایی که تاکنون به شدت تحت تاثیر بحران پاندمی کرونا قرار گرفته با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند بیش از پیش کاهش یابد که این مسئله منجر به ایجاد دو سناریو خواهد شد که یکی از آنها فروپاشی و ورشکستگی ایرلاین ها و دیگری افزایش چشمگیر قیمت و بهای بلیط هواپیماست.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید