Performancing Metrics

ترامپ: پامپئو از من خواست تا لینیک را اخراج کنم | اتاق خبر
کد خبر: 442749
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1399 - 04:08
ترامپ می‌گوید که پامپئو از او خواسته است تا بازرس کل وزارت امور خارجه آمریکا را اخراج کند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک کاخ سفید پس از اخراج استیو لینیک، بازرس کل وزارت امور خارجه ایالات متحده در بیانیه‌ای اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از آنکه مایک پامپئو، وزیر امور خارجه این اقدام را به او توصیه کرده بود، دست به این کار (عزل لینیک) زد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده با اظهار نظر در مورد تصمیم خود مبنی بر اخراج استیو لینیک، بازرس کل وزارت امور خارجه به خبرنگاران گفت: «مایک پامپئو، وزیر امور خارجه این درخواست را از من کرد و از من خواست این اقدام (اخراج لینیک) را انجام دهم.»

وی هم‌چنین درباره‌ی استیو لینیک، بازرس کل وزارت امور خارجه ایالات متحده اظهار کرد: «من این آقا را نمی‌شناسم. مایک (پامپئو) این درخواست را از من کرد و من این کار را انجام دادم. من از انجام این کار خوشحال هستم.»

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با تأکید بر اینکه وی دقیقاً دلیل عزل بازرس کل وزارت امور خارجه را نمی‌داند گفت که فکر می‌کنم با بازرس کل وزارت خارجه بسیار ناعادلانه رفتار کرده‌ایم.

وی هم‌چنین گفت: «شاید او فکر کند که با او رفتار ناعادلانه‌ای صورت گرفته است. این بازرس کل (استیو لینیک) مردی بود که با پامپئو اختلاف نظر داشت.»

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید