Performancing Metrics

دارا دوم شهریور ماه می‌آید | اتاق خبر
کد خبر: 446320
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1399 - 19:05
به گفته عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، فروش بلوکی سهام شرکت‌های پتروشیمی متوقف شد و در ابتدای شهریور ماه به صورت صندوق ETF دارا دوم عرضه می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از تجارت نیوز، به گفته یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در جلسه این کمیسیون که در حال حاضر در جریان است و مدیران سازمان خصوصی‌سازی نیز حضور دارند، با هماهنگی وزیر نفت، فروش بلوکی سهام شرکت‌های پالایشی متوقف شد و در ابتدای شهریور ماه به صورت صندوق ETF دارا دوم عرضه می‌شود.

محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  با اعلام این که مشکل عرضه دارا دوم حل شد، گفت: با پیگیری‌هایی که از وزارت نفت انجام دادیم، وزیر نفت متقاعد شد که سهام شرکت‌های پالایشی به صورت دارا دوم و ETF  عرضه شود و مقرر شده است تا شهریور ماه زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی این صندوق انجام شود.

وی افزود: در جلسه الان آقای علائی(معاون سازمان خصوصی‌سازی) نیز حضور دارند و اعلام کرده‌اند که ما آمادگی راه‌اندازی این صندوق را داریم و سازمان خصوصی‌سازی هم گفت تا دوم شهریور ماه این عرضه انجام خواهد شد.

این در حالی است که صبح امروز علائی در گفتگو با تجارت‌نیوز عرضه دارا دوم در شهریور ماه را منتفی اعلام کرد و شاخص کل بورس نیز بیش از ۵۰ هزار واحد افت کرد.

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید