Performancing Metrics

اقتصاد دانش بنیان نیازمند حمایت بخش خصوصی است | اتاق خبر
کد خبر: 447024
تاریخ انتشار: 1 مهر 1399 - 17:40
نماینده مجلس شورای اسلامی:
اوسطی، نماینده مجلس گفت: باید با مشارکت بخش خصوصی، اکو سیستم دانش بنیان را رشد داده تا بتوانیم وابستگی خود را به خارج از کشور به پایان برسانیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از بازار، پرویز اوسطی اظهار کرد: ما در یک شرایط سخت اقتصادی هستیم و مجموع قوا کشور و دلسوزان نظام به دنبال این هستند که یک انقلاب اقتصادی در سطح کشور شکل گیرد.

وی با بیان اینکه ما برای همه مسائل اقتصادی کشور راه حل داریم و باید یک ریل گذاری صحیحی در همه حوزه ها انجام شود، گفت: از باب مسائل اقتصادی مردم دغدغه هایی که دارند برطرف شود.

نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مسائل به سوء مدیریت ها و ساختارهای نامناسب کشور بر می گردد و کارامدی مدیریتی در این میان می تواند موثر باشد که هم‌اکنون مجلس شورای اسلامی با رویکرد تعاملی کارها را پیش می برد.

اوسطی با تاکید بر اینکه باید این شرایط نامساعد را مدیریت کرد، عامل بخشی از مشکلات کنونی را قوانین متضاد دانست و گفت: ناهماهنگی های بین بخشی سبب شده که مشکلات حادتر شود.

وی تصریح کرد: باید با ریل گذاری صحیح، شرایط فراهم شود تا مشکلات اقتصادی برطرف شود و در صورتی که نیاز باشد ما در مجلس از اهرم های نظارتی که شامل سوال، تذکر، استیضاح استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری وظایف نمایندگان در سه سطح فراملی، ملی و استانی گفت: باتوجه به کاهش درآمدهای کشور ناشی از عدم فروش نفت باید متناسب با هر منطقه و ظرفیت‌هایی که آن منطقه دارد از برنامه ریزان محلی خواسته شود تا با سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و افزایش در آن منطقه این مهم را جبران نموده و برای همیشه بحث صادرات نفت خام بسته شود.

اوسطی گفت: در تمام مناطق ایران، ظرفیت های بسیار فراوانی وجود دارد، اما این زنجیره ارزش و تولید کامل نیست که باید با به جریان انداختن اقتصاد مردمی به اقتصاد کشور کمک کرد.

وی تصریح کرد: ما باید با خلاقیت و نوآوری اقتصاد کشور را از این حالت خارج کرده و از مواردی که به صنایع خلاق مرتبط است حمایت صورت گیرد.

نماینده مردم قروه در مجلس یازدهم گفت: ما باید با استفاده از ریل گذاری صحیح اقتصادی به دنبال آن باشیم تا با مشارکت بخش خصوصی در حوزه اقتصاد، اکو سیستم دانش بنیان را رشد داده تا بتوانیم وابستگی خود را به خارج از کشور به پایان برسانیم.

اوسطی در خاتمه گغت: مدیران ما باید پیشگام شده و اجازه دهند بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان پای کار آیند و ما باید از این ها حمایت کنیم و مشکلات شان را برطرف کنیم.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید