Performancing Metrics

دویدن با تردمیل های حرفه ای: مزایای استفاده از تردمیل و نحوه استفاده از آن | اتاق خبر
کد خبر: 447815
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1399 - 13:21
فرقی نمی کند پیاده روی می کنید یا می دوید، هرکدام از این دو روش قدمی بزرگ برای ورزش کردن خواهد بود.

 به گزارش اتاق خبر، هر دو فعالیت راه های کارآمدی برای تناسب اندام بوده و فواید زیادی برای بدن ما دارند. در ادامه به بررسی ماهیت آن ها و چگونگی بهره مند شدن از تمام مزایای تردمیل های خانگی می پردازیم.

فواید دویدن در منزل

کمک به لاغری

پیاده روی و دویدن باعث افزایش متابولیسم در بدن شده و عضلات را تحریک می کند تا انرژی مورد نیاز را از چربی های بدن تامین کنند.

 

مفید برای سلامت قلب

با انجام تمرینات منظم، ضربان قلب ما چه در زمان استراحت و چه زمان فشار، تمایل به کاهش پیدا کردن خواهد داشت : به این دلیل خواهد بود که قلب کارآمد تر می شود.

 

تقویت استخوان ها

از نظر علمی اثبات شده است که ۳ بار در هفته به مدت ۱۵ دقیقه دویدن،‌ خطر ابتلا به پوکی استخوان را تا ۴۰ درصد کاهش می دهد. دویدن برای تقویت غضروف ها و رباط های بدن مفید بوده و تراکم استخوان را نیز افزایش می دهد.

 

جوان بمانید

بعد از ۲۰ سالگی، ترشح هورمون مخصوص رشد (HGH) کاهش پیدا می کند و تقریبا در ۴۰ سالگی برای همیشه متوقف می شود. تنها راه جلوگیری از توقف دائمی این هورمون، تمرین های ورزشی مانند دویدن است.

 

تسکین دهنده ای عالی برای استرس

پیاده روی و دویدن فعالیت های ورزشی هستند که عمیقا ریشه در طبیعت انسان دارند. به کمک این فعالیت های ورزشی می توانیم وضعیت صحیح، کامل و کارآمد تنفس خود را بیابیم و گرفتگی عضلات در پشت، شانه ها و گردن را از بین ببریم.

 

چگونه روی یک تردمیل تمرین کنیم؟

دویدن خوب، دویدن سالم است : آنچه مهم است، دستیابی به تکنیک درست و صحیح است.

 

تمرین های تردمیل

هدف شما از دویدن کاهش وزن است؟ یا برای یک مسابقه ماراتن آماده می شوید؟ اهدافتان را انتخاب کنید تا تکنوجیم مناسب ترین برنامه های تمرینی و تردمیل ها را متناسب با هدف و نیاز شما ارائه دهد.

 

تمرین تناسب اندام

اگر هدف شما از دویدن حفظ تناسب اندام است، این تمرین برای شما در نظر گرفته شده است.

 

کاهش وزن

تکنیک های خود را در دویدن بهبود ببخشید تا کالری سوزی بیشتری داشته باشید

 

دویدن ۱۰ کیلومتر

یک هدف نیمه سنگین و متوسط : با برنامه صحیح، چگونگی دسترسی به آن را بدست آورید

 

نیم ماراتن

۲۱ کیلومتر دویدن شوخی نیست : با یک برنامه تمرینی تدریجی به آن دست پیدا کنید.

 

ماراتن

مدیریت مسافت را یاد بگیرید و با استفاده از این برنامه تمرینی، به هدف ۴۲ کیلومتری برسید.

 

 

بهترین تردمیل های منتخب تکنوجیم برای شما:

تردمیل MYRUN:

ترکیب کاملی از طراحی مینیمال و تکنولوژی نوآورانه به همراه اندازه مناسب این دستگاه، آن را برای هر فضایی تبدیل به یک انتخاب ایده آل کرده است. هرکدام از برنامه های تمرین آن مانند پیاده روی قدرتی یا دوندگی در شیب را انتخاب کنید، خروجی کار شما بهترین تمرینی خواهد بود که می توانید داشته باشید : بازخورد لحظه ای، سطح دوندگی انطباق پذیر و سرگرمی بی انتها.

 

تردمیل RUN PERSONAL :

یک انتخاب کلاسیک برای باشگاه خانگی، خطوط زیبای طراحی توسط Antonio Citterio که با آخرین تکنولوژی روز ترکیب شده است. هر بار یک تجربه تمرینی منحصربفرد : موسیقی، فیلم و اخبار تنها یک لمس از شما فاصله دارد در کنار لذت استفاده از یک تردمیل زیبا.

 

تردمیل SKILLRUN :

عملکرد فوق العاده ورزشی را با SKILLRUN تجربه کنید : با این تردمیل می توانید توان خود را افزایش دهید و ظرفیت هوازی خود را افزایش دهید. پتانسیل های ورزشی خود را با استفاده از تمرینات سورتمه و چترنجات آزاد کنید.

 

تردمیل ARTIS RUN :

خطوط بسیار شفاف و صیقل داده شده در ترکیب با بیومکانیک عالی، راحت ترین تجربه ورزشی که تا کنون تجربه کرده اید را در اختیار شما قرار می دهد. به لطف رابط کاربری صوتی و تصویری این تردمیل تکنوجیم، دویدن به یک لذت تبدیل شده است : تمرین های اختصاصی، اپلیکیشن های مورد علاقه تان، تلویزیون و شبکه Netflix و بسیار موارد دیگر.

اعتماد به تمام محصولات تکنوجیم:
تکنوجیم برای تمام تجهیزاتمان خدمات و پشتیبانی بین المللی ارائه می دهد، بنابراین جای نگرانی نیست که از محصولات تکنوجیم استفاده کنید. خیالتان راحت باشد که  برای مدت طولاتی بهترین در زمینه خود باقی خواهد ماند. این به معنی ارائه خدمات ورزشی ایمن، موثر و مداوم به شما خواهد بود. تکنوجیم طی ۲۰ سال گذشته با افتخار تامین کننده رسمی تجهیزات ورزشی بازی های المپیک و پارالمپیک بوده است. این بدین معنی است که تجهیزات تکنوجیم همواره مورد استفاده بهترین و حرفه ای ترین ورزشکاران دنیا بوده است.

می توانید سایر محصولات تکنوجیم مانند انواع الپتیکال، تردمیل، اسکی فضایی، دستگاه های قدرتی، لوازم تمرین و ... را در سایت کارو ویژن سلامت_نماینده انحصاری تکنوجیم در ایران مشاهده کنید.

مطالب از سایت نماینده انحصاری تکنوجیم الهام گرفته شده است.
برای تماس با شرکت کارو ویين با یکی از راههای ارتباطی زیر اقدام فرمائید:

آدرس: تهران، بلوار سعادت‌آباد، خیابان 32 غربی، پلاک 115​

تلفن تماس: 02188084553

پیج اینستاگرام: Karo.vision@

ارتباط از طریق واتساپ: 09120161983

جهت مشاهده وب سایت شرکت کارو ویژن سلامت، نماینده انحصاری تکنوجیم ایتالیا در ایران روی https://karovision.ir کلیک کنید.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید