Performancing Metrics

اهمیت افزایش رتبه در گوگل | اتاق خبر
کد خبر: 447837
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1400 - 13:35
افزایش رتبه در گوگل این امکان را برای سایت ها به وجود می آورد که بیشتر از قبل توسط بازدیدکنندگان دیده شوند.

افزایش رتبه در گوگل این امکان را برای سایت ها به وجود می آورد که بیشتر از قبل توسط بازدیدکنندگان دیده شوند. این افزایش دیده شدن برای هر سایتی به خصوص سایت های تجاری دارای اهمیت بسیار بالایی است. سایت های تجاری اگر توسط مخاطب دیده نشوند، هیچ گونه تراکنشی نخواهند داشت و این موضوع می تواند منجر به حذف آنها از میدان رقابت شود. از این رو سایت سئو بمب با آدرس seobomb.ir فعالیت خود را در زمینه سئو یا بهینه سایت آغاز کرده تا بتواند به سایت های مختلف جهت بهبود رتبه در گوگل کمک نماید. افزایش رتبه در گوگل به منزله رسیدن به صفحه نخست است و هر چه یک سایت از صفحه اول گوگل دور شود، در واقع به شکست نزدیک تر شده است. در ادامه چندین راهکار را معرفی خواهیم کرد که به سایت های اینترنتی جهت افزایش رتبه در گوگل کمک می کنند.

بهینه سازی دامین یا دامنه

گام اول در بهینه سازی دامین، انتخاب نام دامنه است. نام دامنه هر چقدر کوتاه تر باشد، بهتر است. اگر کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را در نام دامنه بگنجانید، از نظر سئو تاثیر بهتری بر روی بهینه سازی دامنه دارد. نام دامنه نباید از نظر نگارشی قابلیت نوشتن به چند شکل را داشته باشد. اطلاعات مربوط به WHOIS دامنه را بهتر است در اختیار همه قرار دهیم. این کار تاثیر مثبتی بر سئو سایت خواهد داشت. متخصصین سایت سئو بمب seobomb.ir این توانایی را دارند که مشورت های بسیار مفیدی را در رابطه با انتخاب نام دامنه به مشتریان خود ارائه نمایند. سایت سئو بمب seobomb.ir در سال های اخیر توانسته است خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت مشتریان یکی از اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود که با توجه به عملکرد مطلوب جهت افزایش رتبه در گوگل ، تا حدود زیادی در این امر موفق عمل کرده است.

بهینه سازی کدهای سایت

برای افزایش رتبه در گوگل باید یک سایت از هر نظر بهینه باشد. بهینه سازی کدها یکی از مراحل بسیار مهم افزایش رتبه در گوگل به شمار می رود. افرادی که به سایت سئو بمب جهت بهینه سازی سایت مراجعه می کنند، اول از هر چیز کدهای سایت آنها مورد بررسی قرار می گیرند. اغلب طراحان سایت یا از نحوه بهینه سازی کدها بی اطلاع هستند و یا توجهی به این زمینه ندارند. به همین خاطر متخصصان سایت سئو بمب seobomb.ir با دقت خاصی کدهای سایت را مورد بررسی قرار می دهند. این کار کمک می کند تا بتوانند همه مشکلات مربوط به کد نویسی سایت را پیدا کرده و نسبت به رفع آنها اقدام کنند. کدها نباید پیچیده و طولانی باشند، بهتر است تا حد امکان کدها ساده و کوتاه باشند، این موضوع بر روی بهینه سازی کدها تاثیر بسیار زیادی دارد.

استفاده از فایل robots.txt

ربات های گوگل به طور پیش فرض هر صفحه جدیدی که در یک سایت ایجاد می شود را ایندکس می کنند. حال ممکن است یک صفحه در سایت خود ایجاد کرده باشیم و نخواهیم ربات های موتور جستجو آن را ایندکس نمایند. زیرا در صورتی که محتوای موجود در یک صفحه بهینه نباشد و یا هر مشکل دیگری داشته باشد، نه تنها منجر به افزایش رتبه در گوگل نمی شود، بلکه سیر نزولی رتبه در گوگل را نیز ممکن است شاهد باشیم. بدین ترتیب برای اینکه یک سایت بتواند جایگاه خود را در گوگل حفظ کرده و همچنین امکان افزایش رتبه در گوگل را داشته باشد، باید از فایل robots.txt برای عدم پایش برخی از صفحات سایت استفاده نماید. با مراجعه به سایت سئو بمب seobomb.ir می توان به راحتی از همه خدمات مربوط به سئو سایت به خصوص استفاده از فایل robots.txt بهره مند شد.

بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت در سایت سئو بمب

یکی از عواملی که تاثیر زیادی بر روی افزایش رتبه در گوگل دارد، سرعت بارگذاری سایت است. هر چه مدت زمان کمتری برای بارگذاری اولیه سایت نیاز باشد، در واقع سرعت بارگذاری سایت بیشتر است. بهینه سازی تصاویر و همچنین ویدیو و پادکست های بارگذاری شده بر روی سایت کمک زیادی می کند تا سرعت بارگذاری سایت بهبود یابد. برای سنجش سرعت بارگذاری سایت و اینکه چه مشکلاتی در سایت موجب کاهش سرعت بارگذاری سایت شده است، ابزارهای بسیار زیادی وجود دارد که یکی از معتبرترین آنها GTmetrix می باشد.

جی تی متریکس

جی تی متریکس کمک می کند تا بتوان در کمترین زمان ممکن خطاهای موجود را پیدا کرده و نسبت به رفع آنها اقدام کرد. با مراجعه به سایت سئو بمب می توان خدمات ویژه ای برای افزایش رتبه در گوگل دریافت کرد. یکی از خدمات مهمی که سایت سئو بمب برای مشتریان خود در نظر گرفته است، بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت است. دانش و تجربه بالای متخصصان سایت سئو بمب کمک می کند تا این افراد بتوانند سرعت بارگذاری سایت را در بهترین شرایط ممکن تنظیم نمایند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید