Performancing Metrics

ثبت نام در سامانه واکسن فعلا برای افراد ۸۰ سال به بالا | اتاق خبر
کد خبر: 447955
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1400 - 15:13
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت:
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت نام واکسن کرونا، گفت: فعلا ثبت نام افراد ۸۰ سال به بالا در این سامانه امکان پذیر است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، جعفر صادق تبریزی در گفتگو با خبر ساعت ۱۴ شبکه خبر سیما، افزود: سالمندان بالای ۸۰ سال که تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده اند، می‌توانند با ورود به salamat.gov.ir نسبت به ثبت کد ملی و شماره تلفنی که امکان پاسخگویی داشته باشد، اقدام کنند تا همکاران ما با آنها تماس بگیرند و مکان و زمان تزریق واکسن را اعلام کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر فقط افراد بالای ۸۰ سال (متولدین ۱۳۲۰ به پایین) می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند و بقیه گروه‌های سنی، بعد از یک هفته تا ۱۰ روز دیگر خواهند توانست با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

صادق تبریزی با عنوان این مطلب که سالمندان مطمئن باشند واکسن آنها سوخت نمی‌شود، افزود: واکسن این عزیزان محفوظ است و هر موقع مراجعه کنند، واکسن را دریافت خواهند کرد.

وی با عنوان این مطلب که شلوغی مراکز واکسیناسیون فقط در تهران مشاهده می‌شود، گفت: برای تهران در حال افزایش ظرفیت هستیم و در سایر استان‌ها شلوغی نداریم.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید