Performancing Metrics

یحیی گل‌محمدی مرد بازی‌های بزرگ | اتاق خبر
کد خبر: 448184
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1400 - 12:34
یحیی گل‌محمدی در دو فصل اخیر، توانسته کارنامه‌ای کم‌نقص مقابل سایر مدعیان لیگ داشته باشد.

 

 

به گزارش اتاق خبر به نقل از فرارو، شکستن طلسم پیروزی در دربی، جایگاه گل‌محمدی در پرسپولیس را محکم‌تر از همیشه کرده است. او با این برد، هم از استقلال فاصله گرفت و هم، نگذاشت سپاهان فرار در صدر جدول را پیدا کند. هفته پیش هم آن‌ها در بازی سخت با سپاهان، تا دقایق پایانی تیم برنده مسابقه بودند. گل‌محمدی از زمان بازگشت به پرسپولیس، کارنامه خوبی در بازی‌های بزرگ داشته و در بازی با سایر مدعیان قهرمانی یا سهمیه آسیایی، شکست ناپذیر محسوب می‌شود.

گل محمدی در این مدت ۴ بار در لیگ برتر و جام حذفی، مقابل استقلال قرار گرفته است. سه بازی قبلی، مساوی شدند و  دیشب، تیم او توانست برنده این بازی حساس برای طرفداران باشد. از ۳ مساوی قبلی، یک بار پرسپولیس گل‌محمدی دقایق پایانی از شکست فرار کرد و دو بار، تیم او تا ثانیه‌های آخر برنده بود و پیروزی را از دست داد. گل‌محمدی هنوز در دربی شکست ناپذیر است و سرانجام، توانست برد را هم به کارنامه‌اش اضافه کند.

 

سپاهان دیگر حریفی است که بازی‌هایش با پرسپولیس یحیی، در بن بست مساوی گیر کرده‌اند. پرسپولیس این فصل رفت و برگشت با سپاهان مساوی کرد. سپاهان هم حریفی بود که بازی برگشت این فصل، دقایق پایانی توانست از شکست فرار کند. البته گل‌محمدی یک برد مقابل سپاهان دارد که آن هم، به لطف عدم حضور حریف در زمین مسابقه به دست آمده است. بازی برگشت فصل پیش، پرسپولیس توانست بدون بازی کردن نتیجه بازی را ۳-۰ از سپاهان ببرد.

تراکتور همیشه برای پرسپولیس حریف پر دردسری بوده، اما این موضوع، چندان درباره تیم فعلی گل‌محمدی صدق نمی‌کند. فصل پیش، پرسپولیس در بازی برگشت با دو گل بردی کم‌دردسر مقابل تراکتور به دست آورد. این فصل در بازی رفت، پرسپولیس در تبریز توانست تراکتور را ۱-۰ شکست بدهد و اگر درخشش فوق العاده اخباری نبود، می‌توانست گل‌های بیشتری هم به این تیم بزند.

دیگر تیم‌های بالانشین فعلی لیگ هم، موفقیتی مقابل پرسپولیس نداشته‌اند. فولاد، هر دو بازی با پرسپولیس گل‌محمدی را باخته است. هر دو مسابقه، در ورزشگاه آزادی برگزار شد و آن‌ها با نتایج ۱-۰ و ۲-۱ شکست خوردند. گل‌گهر که فعلا به رده سوم لیگ رسیده، در تنها بازی با پرسپولیس ۵ گل در خانه از این تیم خورد. پدیده که زمانی بین بالانشین‌ها بود و فعلا اوضاع خوبی ندارد هم در سه بازی با تیم یحیی، دو باخت و یک مساوی به دست آورده است. روندی که نشان می‌دهد پرسپولیس گل‌محمدی، توانسته راه موفقیت در بازی‌های سخت و تقابل‌های ۶ امتیازی را یاد پیدا کند.



 
 
 
 
 
 
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید