Performancing Metrics

دردسر‌های تیم ملی برای پرسپولیس | اتاق خبر
کد خبر: 448589
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1400 - 09:24
پرسپولیس در شرایطی مهیای بازی با تراکتور می‌شود که به دلیل حضور بازیکنانش در اردوی تیم ملی، نمی‌داند می‌تواند با ترکیب اصلی به میدان برود یا خیر.

به گزارش اتاق خبر به ئقل از فرارو: پرسپولیسی‌ها این روز‌ها مهیا می‌شوند تا روز ۳۰ خرداد در دیدار سوپرجام به مصاف تراکتور بروند. این بازی قرار است به میزبانی پرسپولیس و در ورزشگاه آزادی برگزار شود. اگرچه میزبانی از سوپرجام می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها خبر خوبی باشد، ولی مصدومیت‌های متوالی بازیکنانی که به تیم ملی فرستاده، رفته رفته یحیی گل محمدی و کادر فنی این باشگاه را نگران می‌کند.

 بعد از آنکه عنوان شد کمال کامیابی نیا اردوی تیم ملی را به دلیل مصدومیت ترک کرده و راهی تهران شده، حالا مصدومیت وحید امیری برابر بحرین هم دیگر خبر نگران کننده‌ای است که به گوش گل محمدی، سرمربی پرسپولیس رسیده است. وحید امیری دو بازی بعدی تیم ملی را از دست داده و با توجه به اینکه همسترینگ پایش آسیب دیده بعید است بتواند پرسپولیس را در سوپرجام همراهی کند.

البته که مصدومیت، تنها دغدغه یحیی گل محمدی بابت بازیکنان ملی پوشش نیست؛ به غیر از وحید امیری و کمال کامیابی نیا، ۴ بازیکن دیگر پرسپولیس در اردوی تیم ملی هستند که سه نفر از آن‌ها تقریبا مهره‌های تاثیرگذار دراگان اسکوچیچ هستند. کنعانی زادگان و نوراللهی که فیکس بازی می‌کنند و مهدی ترابی هم که به عنوان یار ذخیره به میدان می‌رود. در بین پرسپولیسی‌ها تا به حال فقط سیامک نعمتی به میدان نرفته است. این در شرایطی است که بعد از مصدومیت کمال، اسکوچیچ دیگر هافبک پرسپولیس یعنی میلاد سرلک را هم به تیم ملی فراخوانده است. به این ترتیب، ۷ بازیکن پرسپولیس درگیر اردوی تیم ملی شده اند که این به آن معنا است که رسما بیش از نیمی از پرسپولیسی‌ها در اختیار تیم ملی هستند و یحیی گل محمدی شانس زیادی برای استفاده از آن‌ها در بازی سوپرجام نخواهد داشت.
 

تیم ملی آخرین بازی اش در مرحله اول انتخابی را روز ۲۵ خرداد برابر عراق برگزار می‌کند و بعد راهی تهران می‌شود. از آنجا که سوپرجام روز ۳۰ خرداد است و ملی پوشان پرسپولیس نیاز به یکی دو روز ریکاوری دارند، بعید است تمامی آن‌ها مهیای دیدار با تراکتور شوند.

به گزارش فرارو، این همان موردی است که صدای پرسپولیسی‌ها را بابت برنامه ریزی سازمان لیگ درآورده بود و اعتقاد داشتند زمان انجام بازی سوپرجام با توجه به اینکه نمایندگان زیادی در تیم ملی دارند، مناسب نیست. اعتراضی که البته از سوی مسئولان سازمان لیگ نادیده گرفته شد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید