Performancing Metrics

احتمال ساخت «دودکش ۳» زیاد است | اتاق خبر
کد خبر: 449232
تاریخ انتشار: 2 مرداد 1400 - 20:12
زینب تقوایی :
تهیه‌کننــده ســریال تلویزیونی «دودکــش۲» گفت: گاهی با خلق برخی کاراکتر‌ها مردم دوســت دارند مکرر آنها را حداقــل سالی یکبار ببینند و این برای مردم جذاب است.

 

به گزارش اتاق خبر، طبیعتا ما برای مردم کار می‌کنیم و وقتی با سریال «دودکش» ارتباط خوبی برقرار کردند و آن را دوست دارند طبیعی است که ادامه آن ساخته شود. زینب تقوایی اظهارکرد: پس از پخش سریال «دودکش» که استقبال خیلی خوبی از آن شد، درخواست‌های زیادی شد مبنی بر اینکه قسمت‌های بعدی این سریال ساخته شود و در حقیقت «دوکش۲» را براساس خواسته مردم ساختیم. گروه «دودکش» در پاسخ به این نیاز و خواسته مردم مجددا دورهمدیگر جمع شدند و شکرخدا بازهم موردتوجه مردم عزیرمان قرار گرفت و جزو سریال‌های پرمخاطب تلویزیون شده است. وی در همین راستا ادامه داد: پیش از این گفته بودم که بهتر است در کار‌ها همیشه خلاقیت و نوآوری باشد، اما چون مردم کاراکتر‌های «دودکش» را خیلی دوست داشتند این سریال ادامه پیدا کرد. گاهی با خلق برخی کاراکتر‌ها مردم دوست دارند مکرر آنها را حداقل سالی یکبار ببینند و این برای مردم جذاب است. طبیعتا ما برای مردم کار می‌کنیم و وقتی با سریال «دودکش» ارتباط خوبی برقرار کردند و آن را دوست دارند طبیعی است که ادامه آن ساخته شود. وی پیرامون غیبت الناز حبیبی در «دودکش۲» توضیح داد: داستان «دودکش۲» حول شخصیت «بهروز» با بازی «امیرحسین‌رستمی» است که قصه تغییر می‌کند و شرایط دیگری برای او رقم می‌خورد و طبیعی است که برخی از شخصیت‌ها حضور نداشته باشند و اگر فصل جدیدی هم ساخته شود هم این تغییرات بخشی از داستان است و ممکن است این اتفاق دوباره بیفتد.
 سریال‌ خوب، همیشه موردتوجه است 
تقوایی درباره احتمــال ادامه ساخت سریال «دوکش» بیان کرد: ادامه ساخت این موضوع به عوامل مختلفی مربوط اسـت و فکر می‌کنم مردم و سازمان صداوسیما راغب به ساخت «دوکش۳» باشند، اما ساخت فصل بعدی معطوف به شرایط مناسب و فراهم‌شدن زمینه آن است. اینکه تیم «دودکش» و عوامل و بچه‌ها دورهم جمع شوند و قصه جدید و خوبی برای ساخت باشد این اتفاق خواهد افتاد. وی درباره تاثیرات قطعی برق در دیده‌شدن «دودکش2» اظهارداشت: کنداکتور تابستان تلویزیون به‌علت شروع سفر‌های تابستانی کنداکتور شلوغی است و نظمی که باید داشته باشد را ندارد. قطعی برق هم مزید بر علت شد و کنداکتور بی‌برنامه‌تر شد و همه اینها به دیده‌شدن کار ضربه می‌زند، اما با همه این اتفاقات و مسائل؛ شکرخدا «دودکش۲» دیده شد و مردم مجموعه را دنبال و پیگیری کرده‌اند و این نشان می‌دهد تلویزیون چه جایگــاه خوبی در دل مردم دارد. نه فقط این ســریال که هربار سریال‌های خوبی ساخته و پخش شده مورد استقبال مردم قرار گرفته و مردم دیدند. این تهیه‌کننده در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان تهیه‌کننده اعمال نظری در داستان و بازی‎ بازیگران سریال «دودکش۲» داشته یا خیر بیان کرد: در سریال «دودکش2» که سابقه همکاری قبلی هم با دوستان داشتیم همه دوستانه در کنار هم بودیم وطبیعتا با همدیگر همفکری‌هایی هم داشتیم. تقوایی خاطرنشان کرد: تیم «دودکش۲» یک تیم خانوادگی است و اصولا همه کار‌هایی که ادامه‌دار می‌شوند معمولا یکسری روابط خوب کاری میان آنها ایجاد می‌شود که همین امر باعث تبادل‌نظر همه گروه می‌شود و در نهایت کیفیت کار هم بالا می‌رود.

 
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید