Performancing Metrics

جنتی: رهبری به روز و مسلط به شرایط هستند | اتاق خبر
کد خبر: 450504
تاریخ انتشار: 5 آبان 1400 - 14:23
دبیر شورای نگهبان گفت: رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند که دعا برای سلامتی و طول عمر با عزت ایشان برای ما فرض است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز چهارشنبه (۵ آبان ۱۴۰۰) این شورا با تبریک به مناسبت روز پرخیر و برکت ۱۷ ربیع‌الاول فرارسیدن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) گفت: الحمدلله یکی از امتیازات فرهنگ غنی تشیع وجود مناسبت‌های گوناگون همچون اعیاد و شهادت ائمه اطهار علیهم السلام است که در دیگر فرهنگ‌ها چنین چیزی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هر مناسبتی (اعیاد و شهادت ائمه علیه السلام) تجدید حیات تشیع است، اظهار داشت: در این مناسبت‌ها مطالبی راجع به ائمه معصومین علیهم السلام مطرح می‌شود که این مسئله بسیار ارزنده است و الحمدلله این فرهنگ امروز شایع و رایج است.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: امروز شاهد هستیم که در هر مناسبت مذهبی در شهر‌های بزرگ و کوچک و روستا‌ها مردم مراسم جشن و عزاداری برگزار می‌کنند و ما خوشحالیم که از این فرهنگ برخورداریم و سایه اهل بیت علیهم السلام بر سر ما گسترده است.

وی افزود: امیدوارم که ما هم بتوانیم راه ائمه اطهار علیهم السلام را ادامه دهیم و از مناسبت‌ها که هرکدام خاصیت خود را دارد، حداکثر استفاده را ببریم.

جنتی در پایان با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار عمومی ربیع‌الاول خاطرنشان کرد: بیانات رهبری نشان از اشراف و درک جامع ایشان از مسائل امت اسلامی داشت و ایشان شخصیتی آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند که دعا برای سلامتی و طول عمر با عزت ایشان برای ما فرض است.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید