Performancing Metrics

چطور شبیه یک بومی انگلیسی زبان صحبت کنیم؟ (8 استراتژی) | اتاق خبر
کد خبر: 451416
تاریخ انتشار: 6 بهمن 1400 - 10:16
یکی از چیزهایی که فوراً باعث می شود فردی شبیه یک زبان آموز انگلیسی به نظر برسد، پاسخ دادن به این سؤال است...

1-یاد بگیرید چگونه به سوالات پاسخ دهید

یکی از چیزهایی که فوراً باعث می شود فردی شبیه یک زبان آموز انگلیسی به نظر برسد، پاسخ دادن به این سؤال است:

Do you like pizza?”

با:

Yes, I like.”

فعل کمکی که برای ایجاد سوال استفاده می شود باید در پاسخ کوتاه استفاده شود. آموزش زبان فرانسه کودکان

در این سؤال، «do» فعل کمکی است.

پاسخ های کوتاه صحیح عبارتند از:

Yes, I do.”

“No, I don’t.”

همین قانون در مورد:

Can you read in English?”

Yes, I can.”

No, I can’t.”

Would you like to go to the beach today?”

Yes, I would.”

“No, I wouldn’t.”

وقتی به سؤالات پاسخ می دهید به دنبال سرنخ ها باشید. سعی نکنید از فعل کمکی دیگری استفاده کنید که در سؤال اصلی وجود ندارد، زمانی که پاسخ از قبل وجود دارد.

2-از اپلیکیشن ها بهره ببرید

اپلیکیشن کارائوکه (قابل دانلود از گوگل پلی) سرگرم کننده، است و می تواند به شما کمک کند تا مهارت های تلفظ خود را توسعه دهید. کارائوکه به شما کمک نمی‌کند که انگلیسی را روان صحبت کنید، اما می‌تواند به شما کمک کند که تلفظ را در حین تفریح تمرین کنید.

خواندن کارائوکه همچنین به گیر کردن کلمات و عبارات در ذهن شما کمک می کند. اما به یاد داشته باشید جاستین بیبرز: «مامان من تو را دوست ندارد» و بیل ویترز «هیچ آفتابی نیست» منابع قابل اعتمادی برای یادگیری دستور زبان انگلیسی نیستند. با این حال، آنها به شما می آموزند که چگونه انگلیسی زبانان بومی قواعد دستور زبان را خم می کنند و می شکنند.

3-ترکیب ها، افعال عباراتی و عبارات را بیاموزید

برخی از کلمات فقط با هم هستند. خواه یک صفت و حرف اضافه (معتاد به / وسواس به آن)، یک فعل و یک حرف اضافه (گوش دادن/بازی با آن) یا کلماتی که با هم هستند (ترافیک سنگین/ باد شدید)، برخی کلمات به یکدیگر نیاز دارند.

بنابراین، بهتر است کلمات را در عبارات یاد بگیرید تا کلمات جداگانه. هنگامی که عبارت را شناختید، با آن بازی کنید و بفهمید چه چیزی را می توانید تغییر دهید و چه چیزی را نمی توانید در عبارت یا جمله تغییر دهید.

همچنین باید زمان زیادی را برای یادگیری افعال عبارتی انگلیسی اختصاص دهید. افعال عبارتی انگلیسی مانند "تا" و "غذا بیرون" معانی اصطلاحی دارند. باید فعل عبارتی را به صورت یک کلمه یاد بگیرید. هیچ یک از کلمات را نمی توان کنار گذاشت.

مثال:

“I take care my father”صحیح نیست.

“I take care of my father”صحیح است.

هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی به تکمیل افعال عبارتی دقت کنید.

4-از خود بپرسید چرا

در حین گوش دادن به انگلیسی یا خواندن کتاب های انگلیسی، از خود بپرسید که چرا گوینده یا نویسنده از کلمات، عبارات یا ساختار دستور زبانی که انتخاب کرده استفاده کرده است. مطالعه زبان انگلیسی مهم است. نترسید که همه آن را از هم جدا کرده و دوباره به هم بچسبانید.

از خود بپرسید که آیا راه دیگری برای بیان جمله وجود دارد و معنی آن چگونه تغییر می کند. اگر گیج می‌شوید، آن سردرگمی را به درس انگلیسی بعدی خود ببرید و اجازه دهید معلمتان به شما کمک کند تا آن را بفهمید.

5-آن را بنویسید

از اشتباهاتی که مرتکب می شوید، کلماتی که یاد می گیرید و عباراتی که در سفر یادگیری زبان انگلیسی خود با آنها برخورد می کنید یادداشت برداری کنید. واژگان و اصلاحات جدید بدون کمی تجدید نظر در ذهن شما باقی نمی ماند. مطمئن شوید که حداقل 17 بار خود را در معرض کلمات و عبارات جدید قرار داده اید تا مطمئن شوید که آنها را یاد خواهید گرفت. همچنین باید به عقب برگردید و اصلاحات اشتباهات خود را دوباره بخوانید تا مطمئن شوید که فعالانه برای بهبود مهارت های انگلیسی خود تلاش می کنید. آموزش زبان آلمانی کودکان را از دست ندهید.

6-از فناوری استفاده کنید

زوم، واتس‌اپ، فیس‌بوک و گوگل همگی منابع فوق‌العاده‌ای برای یادگیری زبان انگلیسی هستند .پس از آنها استفاده کنید. فناوری همچنین می تواند یک شریک انگلیسی زبان مادری را به خانه شما بیاورد تا یادگیری زبان انگلیسی در خانه را آسان کند.

منابع بی‌شماری آنلاین برای یادگیری زبان انگلیسی و پلتفرم‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با سایر زبان‌آموزان و معلمان انگلیسی صحبت کنید. از فناوری استفاده کنید تا مهارت های انگلیسی خود را به سطح بالاتری ببرید.

7-ناراحت شوید

حقیقت زشت این است که یادگیری یک زبان ناخوشایند، ناراحت کننده و چالش برانگیز است. با این حال، موفقیت در طرف دیگر منطقه راحتی شما است. اگر احساس ناراحتی نمی کنید، پس به خودتان فشار نمی آورید.

شما باید از همان ابتدا درک کنید که این روند ناامید کننده خواهد بود. به محض اینکه یک قاعده گرامر را یاد نخواهید گرفت، مجبور خواهید شد آن را بشکنید. این واقعیت یادگیری زبان است. سعی کن زیاد نگرانت نکنه شما اشتباه خواهید کرد و یاد خواهید گرفت و در نهایت احساس راحتی و اعتماد به نفس خواهید داشت.

8-خودتان را ضبط کنید

صحبت کردن به قدری سریع اتفاق می افتد که بعد از گفتن، دقیقاً به یاد نمی آورید که چه گفته اید. به همین دلیل است که بهتر است خودتان را ضبط کنید، به آن گوش دهید و پس از آن اصلاح کنید. این اصلاحات را یادداشت کنید و مطمئن شوید که بارها و بارها به آنها مراجعه کرده اید.

چگونه در زندگی روزمره به زبان انگلیسی روان صحبت کنیم؟

صحبت کردن روان انگلیسی در زندگی روزمره ممکن است دشوار باشد. زندگی اتفاق می‌افتد و برنامه‌ریزی دروس در ساعت معین هر روز یا هر هفته ممکن است دشوار باشد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید