Performancing Metrics

افتتاح شعبه‌ای از بزرگ‌ترین صرافی رمزارز دیجیتال در دبی | اتاق خبر
کد خبر: 451908
تاریخ انتشار: 24 اسفند 1400 - 11:08
صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال اف تی ایکس (FTX) اعلام کرد که مجوز دارایی مجازی در دبی را دریافت کرده و یک دفتر مرکزی منطقه‌ای در این شهر راه‌اندازی خواهد کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا،صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال اف تی ایکس (FTX) اعلام کرد که مجوز دارایی مجازی در دبی را دریافت کرده و یک دفتر مرکزی منطقه‌ای در این شهر راه‌اندازی خواهد کرد.اف تی ایکس یک بخش فعال در اروپا و خاورمیانه و از مجریان مرکز تجارت جهانی دبی است.

سام بانکمن-فرید، مدیر اجرایی این صرافی در بیانیه‌ای گفت: این شرکت محصولات مشتقات رمزنگاری پیچیده با تسویه حساب متمرکز طرف مقابل را به بازارهای نهادی ارائه خواهد کرد. امارات متحده عربی به دنبال جذب برخی از بزرگترین شرکت‌های ارز دیجیتال و فین تک در جهان است.

بر اساس داده‌های گردآوری شده توسط پایگاه تجزیه و تحلیل بلاک‌چین  (Chainalysis) در ژوئن ۲۰۲۱، امارات‌ متحده عربی سومین بازار ارزهای دیجیتال در منطقه بود و پس از ترکیه و لبنان قرار دارد.

پاتریک گرون، مدیر اف تی ایکس می‌گوید: قطعیت و اعتباری که دبی در پایبندی خود به این تعهدات تضمین می‌کند، به اف تی ایکس اجازه می‌دهد تا استراتژی کلی خود را برای تبدیل شدن به اولین ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی که به صورت کاملا تنظیم شده وارد بازارهای جهانی می‌شود، با خیال راحت دنبال کند.

این صرافی پس از جمع‌آوری ۴۰۰ میلیون دلار در دور سری C که در ژانویه اعلام شد، به ارزش ۳۲ میلیارد دلار رسید.

اف تی ایکس حدود سه سال پیش تاسیس شد و  تاحدودی از طریق بازاریابی مانند تبلیغ در سوپربول (Super Bowl)  به یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شده است.

افتتاح این شعبه تلاش برای به دست آوردن مشتریان نهادی از طریق یک واحد جدید است.

 
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید