Performancing Metrics

اجرای کُند قانون جهش مسکن در گلستان قابل دفاع نیست | اتاق خبر
کد خبر: 452914
تاریخ انتشار: 6 تیر 1401 - 08:51
نماینده مردم شهرستان های بندرگز، ترکمن، گمیشان و کردکوی در مجلس گفت: نبود برنامه منسجم و مشکلات مدیریتی اجرای قانون جهش مسکن در گلستان را کند کرده که این امر قابل دفاع نیست.

 به گزارش اتاق خبر به نقل از عبدالجلال ایری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: عملکرد مجموعه های متولی در بخش اجرای قانون جهش مسکن، قابل دفاع نیست و ضرورت دارد تا در این بخش همت بیشتر انجام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اراضی به نسبت معقولی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در گلستان پیش بینی شده که با ظرفیت های در نظر گرفته شده برای استان همخوانی دارد و باید مدیران این بخش برنامه ریزی برای مباحث اجرایی آن را در دستور کار قرار دهند.

وی بیان کرد: اطلاعات و مباحث مطروحه چندان قابل دفاع نیست و اگر می خواهیم که در اجرای این طرح نسبت به سایر استان ها عقب نمانیم باید مجموعه مدیریتی استان جدیت بیشتری صرف کنند.

ایری گفت: با توجه به بسته های حمایتی دولت در این طرح باید مدیران میانی شبانه روز تلاش کنند تا خانه دار شدن دهک های متوسط و پایین جامعه را در این طرح محقق کنند.

به گزارش بازار، در طرح نهضت ملی مسکن که از اولویت‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم است تاکنون حدود ۹۰ هزار نفر ثبت نام کرده که از این تعداد ۴۹ هزار و ۶۷۹ نفر تعیین تکلیف شده اند.

در استان گلستان برای سال اول تاکنون بالغ بر ۲۳۰ هکتار زمین در مجموع شهرهای استان تامین شده و پروژه ها در مراحل مختلف آمادسازی زمین، اجرای فونداسیون و اجرای اسکلت هستند.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید