Performancing Metrics

آماده شدن آواکس برای ثبت رالی جدید قیمت| پیشرفت ۲۵ درصدی قیمت در انتظار آوالانچ | اتاق خبر
کد خبر: 453857
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1401 - 09:17
با تحولات اخیر ایجاد شده در بازار رمزارزها، به نظر می‌رسد که قیمت رمزارز آواکس (AVAX) پس از مدت ها حرکت نزولی و بی رمق، اکنون برای ثبت یک رالی جددی قیمت آماده شده است.

به گزارش  اتاق خبر به نقل از بازار، با تحولات اخیر ایجاد شده در بازار رمزارزها، به نظر می‌رسد که قیمت رمزارز آواکس (AVAX) پس از مدت ها حرکت نزولی و بی رمق، اکنون برای ثبت یک رالی جددی قیمت آماده شده است. این پیشرفت پس از آن صورت می گیرد که گاوهای آوالانچ موفق شدند از روز ۱۹ ژوئن چندین کف و اوج بالاتر را در نمودار قیمت ایجاد نمایند.

قیمت AVAX از ۱۹ ژوئن تا کنون نه یک، بلکه چهار کف و سه اوج را به ثبت رسانده است که قیمت این ارز را تا ۷۷ درصد افزایش داده و به جایی که در حال حاضر معامله می‌شود یعنی ۲۳.۹۷ دلار افزایش داده است. علاوه بر این، به نظر می رسد که آوالانچ خود را برای سودهای بیشتر آماده می کند.

جهش از سطح ۲۳ دلار یا سطح حمایت فوری در ۲۲.۵۳ دلار می تواند باعث صعود چشمگیر قیمت شود. اولین مقاومت پیش روی گاوها روی قیمت ۲۶.۳۶ دلار قرار دارد که در صورت افزایش فشار خرید، عبور از این مقاومت مشکل نخواهد بود.

آماده شدن آواکس برای ثبت رالی جدید قیمت| پیشرفت ۲۵ درصدی قیمت در انتظار آوالانچ

از این رو، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت آواکس به آرامی به مقاومت ۳۰.۲۵ دلار نزدیک شود. این قیمت از رقم ۲۳.۴۸ دلار، ۲۶ درصد و از ۲۲.۵۳ دلار، ۳۴ درصد افزایش خواهد داشت.

از سوی دیگر، اگر قیمت آواکس سطح حمایت ۲۲.۵۳ دلار را بشکند، نشان دهنده ضعف خریداران و همچنین احتمال تغییر روند به نفع خرس‌ها است. تایید چنین حرکتی پس از آن رخ خواهد داد که قیمت آواکس یک کندل روزانه را در پایین‌تر از نوسان ۲۷ جولای روی نقطه ۱۹.۵۴ دلار ببندد.

چنین حرکتی یک سطح پایین تر ایجاد کرده و تز صعودی را باطل خواهد کرد. در چنین حالتی، عدم بازیابی قیمت توسط خریداران، به طور بالقوه منجر به سقوط بیشتر به سطح حمایت ۱۶.۱۰ دلاری خواهد شد.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید