Performancing Metrics

صنایع تبدیلی جوابگوی محصولات تولیدی گلستان نیست | اتاق خبر
کد خبر: 454040
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1401 - 09:35
گرگان- حسن زاده، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: صنایع تبدیلی که در گلستان وجود دارد، جوابگوی شرایط و محصولات تولید شده استان نیست و باید تکمیل شوند.

 به گزارش اتاق خبر به نقل از درویشعلی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حوزه صنایع پایین‌دستی کشاورزی شرایط مناسبی داریم اما صنایع تکمیلی کافی نیست و جوابگوی محصولات کشاورزان و باغداران نیست.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با تاکید بر توسعه اقتصادی و صنعتی در استان، تصریح کرد: بالغ بر ۳۰ کارخانه آرد در گلستان وجود دارد اما صنایع پایین دستی آن تشکیل نشده است.

حسن زاده با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۰ واحد راکد فعال شده، ادامه داد: در حوزه توسعه مسائل اقتصادی رایزنی هایی انجام شده که شرایط کمی بهبود پیدا کند و رویکرد توسعه روابط بین المللی در حوزه اقتصادی یکی از اقدامات در حال انجام است تا ارتباط با کشورهای همسایه بهتر از گذشته شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در خاتمه گفت: بحث شفاف سازی افکار عمومی و امیدآفرینی در بین آحاد جامعه در این شرایط سخت باید وجود داشته باشد تا آسیب کمتری به مردم وارد شود.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید