Performancing Metrics

نظر حاج آقا علاء در خصوص قیمت ارز و نهاوندیان | اتاق خبر
کد خبر: 45407
تاریخ انتشار: 15 مهر 1392 - 17:42

مرد میدان دیده ی عرصه ی صنعت و تجارت همچنان صبح ها به موقع به محل کارش می رسد و همچنان با انرژی بالا پاسخگوی خبرنگاران است.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از بازار خبر علاءالدین میرمحمدصادقی فعال صنعت و تجارت ایران که رد پا و کمک های وی در دوران انقلاب ، دوشادوش تمامی رجال تاثیر گذار کشور دیده می شود ،اینک 82 ساله است و بدون تردید از جمله سرمایه های ملی کشورمان محسوب می شود که یک دستش در تجارت است و دست دیگرش به خیر.

میر محمد صادقی که موسس اولین صندوق قرض الحسنه در ایران است ، اکنون مدیریت بسیاری از صندوق های قرض الحسنه را برعهده دارد و در تلاش است تا فرهنگ کمک رسانی را در کشور نهادینه سازد.

وی اولین بار با حکم رهبر کبیر انقلاب و به عنوان نماینده ایشان به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران راه یافت و تاکنون توانسته است اتاق و سایر تجار را از نعمات حضور و مشورت هایش برخوردار کند.

میر محمد صادقی که هم اکنون نایب رییس اتاق بازرگانی و صنایع و صنایع و معادن ایران است در گفتگویی کوتاه با خبرنگار بازار خبر ، در خصوص قیمت ارز گفت: اکنون لازم است تا قیمت ارز تثبیت شود تا مردم تکلیف خود را بدانند و بتوانند برای خود برنامه ریزی کنند ، این نبود ثبات موجب شده است تا اکنون خریدار ،  فروشنده ، واردکننده و صادرکننده در یک سرگردانی فوق العاده به سر ببرند.

وی ادامه داد : باید تلاش شود تا قیمت ارز تثبیت تا شرایط برای همگان از جمله صادرکنندگان مثبت تر از قبل شود.

میرمحمد صادقی در خصوص شرایط مناسب برای بهینه سازی صادرات در مقوله نرخ ارز نیز گفت : در یک مقعی امکان دارد این افزایش قیمت ارز برای صادرکنندگان مفید باشد اما برای بلند مدت این موضوع صدق نمی کند ، زیرا اگر قیمت ارز دارای ثبات کافی باشد صادرکننده هم بهتر می تواند به کار خود ادامه دهد.

رییس هیئت امنای سازمان اقتصاد اسلامی در ادامه در سوالی در خصوص مزایا و معایب حضور محمد نهاوندیان در دو کسوت ، گفت : به نظر می رسد اگر آقای نهاوندیان در هر دوی این سمت ها حضور داشته باشد بتواند تاثیر مفید و مثبتی بر رویکرد دولت و بخش خصوصی داشته باشد.

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید