Performancing Metrics

ردپای کریسمس در بازار ارز /پیش بینی قیمت دلار امروز | اتاق خبر
کد خبر: 454992
تاریخ انتشار: 14 آذر 1401 - 10:27
برخی از معامله گران می گفتند در صورتی که بازارهای همسایه امروز هم از نرخ دلار در تهران حمایت کند این امر ممکن است موجب افزایش تقاضا برای خرید دلار شود. با این حال در صورتی که بازار ساز با قدرت وارد میدان شود احتمال صعود چشمگیر کم خواهد شد.

به گزارش  اتاق خبر به نقل از اقتصادنیوز ، قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته بر مدار صعود قرار گرفت. اسکناس آمریکایی دیروز در تهران به پشت یک مرز حساس رسید. فعالان بازار معتقدند سیگنال رشد قیمت از هرات و سلیمانیه به تهران رسید و همین امر موجب شد نرخ دلار در تهران هم بالا برود. 

بازیگران ارزی رکب خوردند / ردپای کریسمس در بازار ارز 

معامله‌گران می‌گفتند سقف جدید اصلاح‌طلب شده است. در مجموع آنچه که دیروز موجب شد بازار صعودی شود مجموعه‌ای از اخبار منفی، تقاضای کریسمس و شروع کندل ماهانه بود. افزایش قیمت موجب شد بیشتر معامله‌گران رکب بخورندچرا که تصور نمی‌کردند بازار صعودی شود.

پیش بینی قیمت دلار امروز دوشنبه 14 آذر 

برخی معامله‌گران ارزی تصور می‌کنند بدون احیای برجام و برداشته شدن تحریم‌های نفتی، درآمدهای ارزی به شکل معناداری بالا نخواهد رفت و این موضوع می‌تواند قدرت بازارساز در برابر نیروهای متقاضی را به تدریج کاهش دهد.

در کنار این، برخی رسانه‌های داخلی خبر داده‌اند که میزان مهاجرت در سال جاری بالا رفته است و این موضوع نیز می‌تواند سمت تقاضا را تحریک کند.

برخی از معامله گران می گفتند در صورتی که بازارهای همسایه امروز هم از نرخ دلار در تهران حمایت کند این امر ممکن است موجب افزایش تقاضا  برای خرید دلار شود. با این حال در صورتی که بازار ساز با قدرت وارد میدان شود احتمال صعود چشمگیر کم خواهد شد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید