Performancing Metrics

تعمیر تخصصی تلویزیون ال جی در منزل با امداد تی وی | اتاق خبر
کد خبر: 455073
تاریخ انتشار: 15 آذر 1401 - 10:03
یکی از محبوب ترین و معروف ترین برند های لوازم خانگی ال جی می باشد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  بازار، یکی از محبوب ترین و معروف ترین برند های لوازم خانگی ال جی می باشد.  این شرکت در زمینه‌ تولید و ساخت تلویزیون از پیشگامان این عرصه بوده و محصولاتی بسیار با کیفیت ارائه می دهد. این امر باعث شده این برند در سرتاسر دنیا طرفداران و کاربر های زیادی داشته باشد. 
اما تولید محصولات با کیفیت بالا، مانع به وجود آمدن مشکل و خرابی نمی شود و قطعات تلویزیون های این برند نیز، مانند سایر تلویزیون های ساخته شده توسط برند های دیگر، پس از مدتی استفاده، دچار فرسودگی و خرابی می‌شوند.
در مواقعی که تلویزیون شما با مشکل مواجه می شود بهتر است که به تعمیرگاه های مجاز خدمات تلویزیونی مراجعه کنید و یا از افراد متخصص کمک بگیرید.
برای تعمیر تلویزیون ال جی در منزل تهران و تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل تهران می توانید با امداد تی وی تماس بگیرید . (۰۹۳۳۵۰۵۱۲۱۲)
 تعمیر کردن تلویزیونی که معیوب است معمولا هزینه ی کمتری نسبت به خرید یک تلویزیون جدید دارد. همچنین خرید تلویزیون جدید ممکن است برای خیلی از افراد امکان پذیر نباشد و صرفه اقتصادی نداشته باشد.

 تعمیر انواع تلویزیون ها در امداد تی وی

امداد تی وی یکی از مراکز باسابقه در تهران در زمینه تعمیر انواع تلویزیون ها است. این مرکز در زمینه تعمیر انواع برندهای تلویزیون 30 سال سابقه کاری دارد . در زمینه تعمیر تلویزیون های ال جی این مرکز نسبت به دیگر رقبای خود در تهران بسیار قوی عمل کرده است.

تعمیرکاران امداد تی وی دوره های تخصصی خود در زمینه تعمیر تلویزیون را تحت نظارت مهندسین کره ای گذرانده اند. این موضوع باعث شده است که با انواع خرابی ها و مشکلات رایج در برندهای مختلف آشنایی داشته باشند و در کوتاه ترین زمان بتوانند دلیل خرابی را شناسایی و آن را بر طرف کنند.
تکنسین های امداد تی وی توان معیشتی مردم را درک می کنند، به همین دلیل ابتدا تمرکز خود را بر روی تعمیر قطعه معیوب می گذارند، و تنها در صورتی که قطعه معیوب قابل تعمیر نباشد آن را تعویض می کنند.

خدمات تخصصی که امداد تی وی ارائه می دهد

یکی از خدمات تخصصی که امداد تی وی برای تمام شهروندانی که در تهران زندگی می کنند ارائه می دهد تعمیر انواع مختلف تلویزیون های ال جی است.
به این صورت که پس از تماس مشتری ، یکی از افراد متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون های ال جی توسط امداد تی وی  به محل مورد نظر مشتری فرستاده می شود.
تعمیرکاران امداد تی وی پس از عیب یابی و برسی کامل تلویزیون با استفاده از لوازم و تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند، پروسه تعمیر کردن را به سرعت شروع می کنند.
اگر قطعه معیوب قابل تعمیر نباشد، تعمیرکار امداد تی وی پس از مشورت و برآورد هزینه ها با  مشتری، قطعه ای که خراب شده است را با قطعه اصل و اورجینال تعویض می کند.

برخی دیگر از خدمات امداد تی وی :

•    تعمیر و تعویض قطعاتی مانند بک لایت، مین برد، برد پاور و برد در تلویزیون های ال جی
•    تعمیر انواع تلویزیون ال سی دی و ال ای دی برند ال جی
•    تعمیر بک لایت تلویزیون های ال جی
•    رفع مشکلات پنل در تلویزیون های ال جی
•    رفع مشکلات تلویزیون های خمیده ال جی
•    تعویض صفحه شکسته شده تلویزیون های ال جی

مشکلات رایج در تلویزیون های ال جی:

1.    تصویر به صورت کامل و درست نمایش داده نمی شود

ممکن است پیش بیاید که تلویزیون ال جی شما تصاویر را به صورت نصفه و کشیده نشان دهد. این موضوع بیانگر این است که در بخش تنظیمات تصاویر تغییراتی رخ داده است. 
برای حل این مشکل باید به قسمت تنظیمات خروجی تصویر(out put)  بروید و اندازه تصویر را تغییر دهید. توصیه می شود آن را روی حالت ( ۹ : ۱۶) قرار دهید تا تصویر به درستی و کامل نمایش داده شود.

2.پس از روشن کردن تلویزیون، دستگاه به صورت ناگهانی خاموش می شود

درون بک لایت تلویزیون های ال جی لامپ های ال ای دی وجود دارد که اگر این لامپ ها بسوزند و یا خراب شوند، تلویزیون چند ثانیه پس از روشن شدن به طور ناگهانی خاموش می شود.
در صورتی که با چنین مشکلی مواحه شدید کافی است با امداد تی وی تماس بگیرید .

3.تلویزیون صدا ندارد و یا صدای آن با چند ثانیه تاخیر پخش می شود

در هنگام برخورد با چنین مشکلی ابتدا باید از سالم بودن اتصالات، سیم ها و کابل های متصل به تلویزیون مطمئن شوید.
سپس بخش خروجی صدای تلویزیون را بررسی کنید و ببینید آیا با دستگاه گیرنده دیجیتال مطابقت دارد یا خیر. همچنین بخش تنظیمات صدای تلویزیون را نیز بررسی کنید.
همخوانی نداشتن فرمت صوتی که از گیرنده دیجیتال خارج می شود با تلویزیون یکی دیگر از دلایلی است که می تواند باعث قطع شدن صدای تلویزیون شود.
برای این مورد کابلی دیگر تهیه کنید و آن را به تلویزیون خود وصل کنید، سپس آن را بررسی کنید و ببینید که آیا مشکل برطرف می شود یا خیر.
اگر همچنان تلویزیون ال جی شما صدا را پخش نمی کند، درمنوی تنظیمات تلویزیون خود حالت های Lip Sync و Audio Delay را برسی کنید و ورودی آن را بر روی حالت PC  قرار دهید.

 4. چشمک زدن چراغ پاور

 ممکن است پس از روشن کردن تلویزیون ال جی خود چراغ پاور چشمک بزند و یا به طور مداوم قرمز باشد . این مشکل معمولا به دلیل خراب شدن پاور یا آسیب دیدن مین برد ایجاد می شود.
 برای حل این مشکل توصیه می شود با امداد تی وی تماس بگیرید.

5. ویروسی شدن تلویزین های هوشمند

با هوشمند شدن تلویزیون های ال جی ویروسی شدن آن ها امری اجتناب ناپذیر است. بنابراین هنگامی که تلویزیون ال جی شما ویروسی می شود برای برطرف کردن ان باید دستگاه را به طور کامل ریست کنید و دوباره آن را تنظیم کنید.

برای تعمیر انواع تلویزیون در تهران ، تعمیرات تلویزیون اسنوا در تهران ،  تعمیرات تلویزیون دوو در تهران و... با امداد تی وی تماس بگیرید. 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید