Performancing Metrics

خریداری ۵۴ هزار متر مربع انبار ملکی سازمان اموال تملیکی تا پایان سالجاری/ رشد ۵۰۰ درصدی فروش اموال و ۷۰۰ درصدی اعاده کالا | اتاق خبر
کد خبر: 455899
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1401 - 13:12
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت:طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سالجاری ۵۴ هزار مترمربع انبار ملکی را خریداری کرده و ۵۱ هزار مترمربع هم قفسه بندی می کنیم تا اموال به خوبی نگهداری شود.

به گزارش  اتاق خبر به نقل از خبرگزاری برنا، عبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع اوری و فروش اموال تملیکی امروز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: دهه فجر سالجاری و در ۴۴ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و علی رغم تمام تلاش های معاندین تمانی مردم حامی انقلاب خود هستند و نقشه های شوم معاندین و استکبار جهانی نقش بر اب شد .

وی افزود: ما مشکلات اقتصادی را مطلع هستیم ولی مردم پای انقلاب خود ایستاده اند که این مهم مسیولیت مسیولین جمهوری اسلامی را بیشتر می کند تا مشکلات مردم را رفع کنند. 

مدیرعامل سازمان جمع اوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: مردم اگر بدانند مسیولین تلاش می کنند و به اندازه کافی زحمت می کشند و خدمت صادقانه را ببینند گلایه ای ندارند ولی اگر این صداقت و خدمت را نبینند گلایه می کنند؛ همه باید با سعی و تلاش مضاعف مشکلات را حل کنند. 

 وی گفت: از ابتدای اغاز به کار دولت سیزدهم یکی از تحولات جدی در سازمان اموال تملیکی بوده است رییس جمهور در دومین سفر استانی خود که در بوشهر بود از انبار اموال تملیکی بازدید کردند که الحمدالله وضع نسبتا خوب است؛ تعامل قوه قضاییه و قوه مجریه برای سازماندهی و تعیین تکلیف اموال و جلوگیری از تضییع اموال مردم و بیت المال را شاهد هستیم که شاهد رشد چند صد درصدی تعیین تکلیف اموال بودیم. 

اجتهادی اظهار داشت: ما برای تعیین تکلیف اموال نیازمند ارای مراجع رسیدگی کننده یا قضات دادسراها و تعزیرات هستیم که ورود رییس قوه قضاییه بعد از دستور رییس جمهور شرایط را بهتر کرد. 

وی گفت: رییس جمهور دستور دادند که درباره ساماندهی ساختار ستاد سازمان اموال تملیکی رخ داده و در چند استان از اداره و مدیریت به اداره کل ارتقا یافته و ۴۷ اداره کل در این سازمان ارتقا چشمگیری پیدا کرد؛ دومین دستور هم موضوع اصلاح قانون سازمان اموال تملیکی بود و مقرر شد لایحه ای تقدیم مجلس شود و جلسات متعددی در این باره برگزار شد که این مهم انجام شده است و ان شا الله بزودی تصویب شده و مشکلات قانونی که مربوط به دهه ۷۰ که هنگام تاسیس سازمان بوده رفع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان جمع اوری و فروش اموال تملیکی افزود: ساماندهی تعیین تکلیف اموال تملیکی هم دستور سوم رییس جمهور بود تعدادی زیادی از انبارها در استان ها استیجاری و امانی است که امیدواریم بتوانیم انبارهای ملکی برای خود داشته باشیم. 

وی گفت: اولین انبار مکانیزه اموال تملیکی در کشور و در خوزستان افتتاح شد و امیدواریم تا پایان سال تعداد انبارهای ملکی سازمان اموال بیشتر شود. 

اجتهادی افزود: برنامه ریزی کردیم تا پایان سال ۵۴ هزار مترمربع انبار ملکی خریداری کرده و ۵۱ هزار مترمربع هم قفسه بندی کنیم تا اموال به خوبی نگهداری شود. همچنین در زمین فروش اموال تملیکی رشد ۵۰۰ درصدی و در زمینه اعاده اموال تملیکی هم ۷۰۰ درصد رشد داشتیم. 

وی گفت: در دولت سیزدهم ۲۵ همت اموال تملیکی در انبارها تعیین تکلیف شد که امار بسیار خوبی است.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید