Performancing Metrics

جنگل کاری نفت بهران در زاگرس | اتاق خبر
کد خبر: 460119
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1402 - 14:08
بیش از ۱۰ هکتار از جنگل‌های زاگرس در استان کهگیلویه و بویر احمد که در آتش‌سوزی‌های سال گذشته از بین رفته بودند با حمایت شرکت نفت بهران نهالکاری شدند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  انرژی پرس، شرکت نفت بهران در راستای ایفای رسالت اجتماعی و ادای دین خود به محیط زیست بویژه جنگل‌های آسیب‌دیده زاگرس با نهالکاری بیش از ۱۰ هکتار از جنگل منطقه «دمچنار» از محدوده اراضی بخش کبگیان در شهرستان بویراحمد قصد دارد این روند را هر ساله تا احیای کامل این جنگل اجرایی کند.

در سال‌های گذشته نیز این شرکت در ایفای رسالت اجتماعی خود در منطقه باقرشهر، بوستانی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع را برای حمایت از محیط زیست و بهره‌مندی مردم منطقه احداث کرده است. درختکاری در حاشیه کارخانه بهران و سایر مناطق نیز برخی دیگر از فعالیت‌های نفت بهران است.

بیشتر بخوانید:  حمیدرضا خلیلی، مدیرعامل نفت بهران شد

نهالکاری در دل جنگل‌های بلوط زاگرس تا سال‌های آینده و احیای جنگل‌های از بین رفته منطقه دمچنار بویراحمد ادامه خواهد داشت. گفتنی است با کمک نهادهای مردم محور این رسالت اجرایی شده است.

باید به این نکته مهم اشاره کرد که فقط کاشت نهال مدنظر نبوده بلکه تاکید و تصمیم بر این است که حفظ و مراقبت، آبیاری مداوم و قرق‌بانی از این منطقه باید بصورت مداوم صورت گیرد و در این رابطه نیز اقدامات مراقبتی همکاران ناظر این شرکت و همراهی سازمان‌های مردم نهاد در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید