Performancing Metrics

زاکانی هنوز از دولت روحانی انتقاد می‌کند! | اتاق خبر
کد خبر: 460815
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1403 - 22:57
علیرضا زاکانی در نقد وضع موجود دولت رئیسی را نادیده گرفت و همه انتقادات خود را متوجه دولت روحانی کرد!

 

 زاکانی در دومین مناظره انتخاباتی گفت:

- ظریف گفت اوضاع مردم در دوران رییسی فلاکت بار بود؛ دوره سیاه ۸ ساله روحانی، کشور را به باد داد.

-ژنرال‌های اقتصادی روحانی مردم را به فلاکت کشاندند و الان در ستاد پزشکیان هستند.

- روحانی اعلام کرد که اگر برادرم را احضار کنید، اعلام جنگ می‌کنم. روحانی به شعور مردم توهین کرد.

-روحانی سوار ماشین آنچنانی می‌شد. هشت سال این مملکت رییس جمهور نداشت.

-دولت پزشکیان همان دولت روحانی است، اگر ناراحت نمی‌شوند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید