
کد خبر:
464230
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1404 - 11:57
مهدی ترابی میگوید هیچ مذاکرهای با باشگاه پرسپولیس برای بازگشت به این تیم نداشته است.

کلیه حقوق این وبگاه برای اتاق خبر محفوظ است