Performancing Metrics

گزارش تصویری از نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۴ | اتاق خبر
کد خبر: 83299
تاریخ انتشار: 19 مهر 1393 - 11:19
نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۴ از روز ۱۴ مهر آغاز شد و امروز به کار خود پایان می دهد. این نمایشگاه به غیر از جذابیت های نسل سوم و چهارم تلفن همراه که توسط ایرانسل و همراه اول ارائه شد جذابیت های دیگری هم داشت. حضور تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات و ابزار مخابراتی در این نمایشگاه بخش تخصصی تر نمایشگاه را تشکیل می داد. برای دیدن تصاویر و حس و حال غرفه های غیر اپراتوری این نمایشگاه در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.  
نمایشگاه ایران تلکامدستگاه های کنترل برق مراکز مخابراتی و مراکز داده را در تصویر می بینید این دستگاه ها در نمایشگاه امسال مانند سال های گذشته توسط شرکت های تولید کننده و وارد کننده برای علاقمندان به نمایش گذاشته شد 
نمایشگاه ایران تلکاماین اتاق نمایی از اتاق سرور مراکز مخابراتی و مراکز دیتا سنتر است. این اتاق توسط متخصصین داخلی در شرکت تیام شبکه ساخته می شود. تهویه مناسب، نور کافی، سیستم اعلام حریق و قیمت مناسب نسبت به نمونه خارجی از مزیت های این اتاق ها هست 
نمایشگاه ایران تلکامآموزشگاه عصر شبکه که دوره های شبکه، امنیت و دیگر دوره های تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات را برگزار می‌ کند در این نمایشگاه حاضر بود. البته تمرکز آنها در این نمایشگاه بر روی دوره های مخابراتی سیسکو بود که برای بازدیدکنندگان و متخصصان مخابراتی بسیار جذاب است. 
نمایشگاه ایران تلکامشرکت سیمین فر تهران تولید کننده کابل و سیم های مخابراتی در این نمایشگاه انواع تولیدات خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته بود. 
    IF
نمایشگاه ایران تلکامشرکت جی ال ایکس اولین تولیدکننده گوشی تلفن همراه در ایران همچون سال های گذشته در این نمایشگاه حضور داشت. جی ال ایکس حدود ۳ سال است به تولید گوشی های اندرویدی پرداخته و در تولید این گوشی ها نیز هر روز کیفیت بهتری به محصولات خود می دهد. 
IF
نمایشگاه ایران تلکامنمایندگی شرکت atcom یکی از برندهای معروف مخابراتی در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۴ حضرو داشت و ضمن ارائه تجهیزات و لوازم جانبی این شرکت برای بازدید عموم با بسیاری از شرکت های مرتبط با کسب و کار خود مذاکراتی خوبی را انجام داد. 
IF IF IF IF
نمایشگاه ایران تلکاممذاکرات دو یا سه جانبه از خصوصیات اصلی نمایشگاه ایران تلکام در دوره های برگزاری خود است برخی از مذاکرات همچون تصویر فوق در اتاق شیشه ای انجام می شد و حتی فرد یا افرادی از آن عکس می گرفتند. البته بسیاری از این مذاکرات در سال های گدشته تاثیرات زیادی در صنعت مخابرات ایران گذاشته است. 
IFانواع تلفن، رک مخابراتی، سرور ها، دوربین ها و ابزار ویدئو کنفرانس یکجا کنار هم در تصویر دیده می شود. البته تفاوت برقرار ارتباط در دوره های متفاوت و حوزه های مختلف را می توان در این تصویر خلاصه کرد. 
نمایشگاه ایران تلکامبدون شرح…….!!! 
نمایشگاه ایران تلکام
نمایشگاه ایران تلکامانواع تلفن های voip و video call محصول شرکت زایکو در کنار همه به تصویر کشیده شده است. مظمئنا این تلفن ها را در آینده بیشتر استفاده خواهید کرد. آنده تجارت به این تلفن ها وابسته است. 
نمایشگاه ایران تلکاماین هم یکی از نقاط ضعف نمایشگاه. بجای استفاده از تصاویر بومی یا بومی سازی تصاویر شرکت های خارجی این تصاویر در برخی غرفه ها دیده می شود. 
نمایشگاه ایران تلکامفرستنده ها و گیرنده های مخابراتی که بیشتر در بستر خدمات نقطه به نقطه استفاده می شوند. این ابزار ارسال و دریافت امواج به ندرت در کشور تولید می شود و اکثرا از تولیدات کشورهای خارجی در این حوزه باید استفاده شود 
نمایشگاه ایران تلکام IF IF
نمایشگاه ایران تلکامبرنامه زوبی که هنوز برای عرضه آماده نشده است سعی دارد نمونه داخلی از برنامه های وایبر و واتزاپ دارد. تولید کنندگان این برنامه به ما گفتند که این برنامه آماده است ولی در حال رفع ایرادات ریز است تا توانایی رقابت را با رقبای خارجی خود که در مارکت های اندروید و اپ استور آی او اس زیاد هستند، کسب کرده و مورد پسند کاربران داخلی قرار بگیرند. 
IF IF IF IF
نمایشگاه ایران تلکاممجتمع صنعتی رفسنجان یکی از شرکت های تولید کننده کابل های مخابراتی و برقی در کشور است. این مجتمع توانایی ساخت کابل فیبر نوری را دارد و در کنار شررکت شهید قندی یزد یکی از شرکت های تامین کننده فیبر نوری اپراتور فیبر نوری ایرانیان یا همان ایرانیان نت است. 
IF IF IF IF
IFمحمود خسروی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت است. این شرکت وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین کننده پهنای باند کشور است. محمود خسروی بیش از ۴ سال است که در راس این شرکت قرار دارد. 
IF IF IF IF IF   IF IF
نمایشگاه ایران تلکاماین عکس و عکس بعدی سوتی بانک ملت در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۴ است. غرفه این بانک در اوج بازدیدها خالی بود. 
نمایشگاه ایران تلکاماین هم تلویزیون خاموش بانک ملت در نمایشگاه ایران تلکام 
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید