Performancing Metrics

شورای بازرگانی مشترک ایران و هند به ائتلاف بزرگ پیوست | اتاق خبر
کد خبر: 89881
تاریخ انتشار: 29 دی 1393 - 10:01
به گزارش خبرنگار اتاق نیوز در آستانه هشتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران شورای بازرگانی مشترک ایران و هند حمایت خود را از ائتلاف بزرگ اعلام کرد....
به گزارش خبرنگار اتاق نیوز در آستانه هشتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران شورای بازرگانی مشترک ایران و هند حمایت خود را از ائتلاف بزرگ اعلام کرد.
بر اساس این گزارش محمد مهدی طباطبایی عضو هیات رئیسه شورای بازرگانی ایران و هند با اعلام این خبر گفت:با توجه به رویکرد ائتلاف بزرگ که مهم ترین آن ها جانشین پروری ،اتاق مطلوب و تاثیر گذار، مشارکت حداکثری فعالان اقتصادی عضو اتاق و ارتباط قوی هیات نمایندگان با سایر اعضای اتاق است؛هیات رئیسه شورای بازرگانی ایران و هند تصمیم گرفت تا به منظور داشتن اتاقی موثر و پویا به ائتلاف بزرگ بپیوندد و در این دوره از انتخابات لیست مشترکی را جهت معرفی و حضور در انتخابات اعلام دارد. لازم به ذکر است؛ائتلاف بزرگ ابتدا با حضور پنج تشکل بزرگ کشور شامل خانه اقتصاد ایران، انجمن مدیران صنایع، خانه معدن، مجمع فعالان توسعه اقتصادی و فدراسیون حمل و نقل اعلام موجودیت کرد و بعد ازآن تشکل های دیگر مانند خانه صنعت و معدن جوانان ایران و شورای بازرگانی ایران و هند نیز به آن پیوست.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید