Performancing Metrics

وزیر صنعت:لیست واحدهای صنعتی مشکل‌دار به بانک مرکزی ارسال می شود | اتاق خبر
کد خبر: 91862
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1393 - 11:45
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: لیستی از واحدهای صنعتی مشکل دار در زمینه سرمایه در گردش به ارزش 1300 میلیارد تومان تهیه شده که امروز - سه‌شنبه - به بانک مرکزی ارسال خواهد شد...
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: لیستی از واحدهای صنعتی مشکل دار در زمینه سرمایه در گردش به ارزش 1300 میلیارد تومان تهیه شده که امروز - سه‌شنبه - به بانک مرکزی ارسال خواهد شد.
اتاق نیوز- محمدرضا نعمت‌زاده در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور معاون اول رییس جمهور اظهار کرد: متوسط مصرف آب کشور در صنعت ۱.۸ درصد است و درخواست می‌کنیم که از محل دو درصد صرفه‌جویی در مصرف آب کشاورزی به صنعت اختصاص یابد که در این صورت قول می‌دهیم نتایج بهتری برای استان داشته باشد. وی افزود: در استان کرمان معادنی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی بوده، از طریق مزایده واگذار می‌کنیم که شاهد جذب سرمایه گذاری‌های مردمی بیشتر در استان خواهیم بود و شرط این است که به کسانی معادن را واگذار کنیم که توان مالی، فنی و تجربی داشته باشند. نعمت‌زاده با اشاره به لیست واحدهای مشکل‌دار صنعتی تاکید کرد: ستاد تسهیل تولید در دولت تصویب شده که با فعالیت این ستاد مسوولان استانی می‌توانند بسیاری از مسائل را در استان حل کنند، و معتقدیم ۹۰ درصد مسائل از جمله بحث کارگری و تولید و  در استان‌ها قابل حل است. وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به معادن افزود: در بخش‌هایی از استان کرمان کار اکتشاف با همکاری سازمان انرژی اتمی انجام خواهد شد و برای اکتشافات تسهیلات اضافه می‌کنیم و در اغلب استان‌ها برای همکاری بخش خصوصی آگهی داده‌ایم. وی بیان کرد: به شرکت‌های معدنی فعال استان نیز اجازه اکتشاف در محدوده فعالیت خود را داده‌ایم و این کار در دو سال آینده دنبال می‌شود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید