Performancing Metrics

مجلس عوارض آب بها از مشترکان شهری را افزایش داد | اتاق خبر
کد خبر: 92503
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1393 - 11:44
 عوارض آب بها از مشترکان در لایحه بودجه 94 کل کشور، 100 ریال به ازای هر متر مکعب آب پیشنهاد شده بود که مجلس شورای اسلامی این رقم را به 150 ریال به ازای هر متر مکعب افزایش دا...
 عوارض آب بها از مشترکان در لایحه بودجه 94 کل کشور، 100 ریال به ازای هر متر مکعب آب پیشنهاد شده بود که مجلس شورای اسلامی این رقم را به 150 ریال به ازای هر متر مکعب افزایش داد.
ایرنا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه و در ادامه بررسی بخشهای درآمدی لایحه بودجه 94 کل کشور و با تصویب بند هـ تبصره 9 لایحه بودجه وزارت نیرو از طریق شرکتهای آبفای شهری سراسر کشور را مکلف کردند علاوه بر دریافت نرخ آب بهای شهری، به ازای هر مترمکعب فروش آب شرب مبلغ یکصدوپنجاه (150) ریال از مشترکین آب دریافت و به خزانه داری کل کشور واریز کند. وجوه فوق به عنوان درآمد شرکت ذی ربط محسوب نمی گردد و مشمول مالیات نمی شود. این در حالی است که مشترکان آب شهری در سال جاری به ازای هرمتر مکعب مصرف آب 100 ریال عوارض پرداخت می کردند و دولت هم در لایحه بودجه 94 کل کشور 100 ریال پیشنهاد کرده بود. امروز همچنین نمایندگان با تصویب بند و تبصره 9 لایحه بودجه 94 کل کشور مقرر کردند حکم ماده (119) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در مورد معافیت ها و تخفیفات گمرکی در قانون امور گمرکی و در سایر قوانین مصوب، جاری باشد.  
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید