Performancing Metrics

محمدرضا بهرامن:اتاق سیاسی اشتباه محض است | اتاق خبر
کد خبر: 92925
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1393 - 14:50
رئیس کمیسیون معادن اتاق ایران عنوان کرد: : اتاق سیاسی اشتباه محض است. نگرانی‌های فعلی بر این است که تغییرات سیاسی به اتاق آسیب وارد کند....
رئیس کمیسیون معادن اتاق ایران عنوان کرد: : اتاق سیاسی اشتباه محض است. نگرانی‌های فعلی بر این است که تغییرات سیاسی به اتاق آسیب وارد کند.
محمدرضا بهرامن در گفت‌وگو با اقتصاد‌نیوز با تاکید بر اینکه این اشتباه است اگر ما بخواهیم اتاق را سیاسی اداره کنیم، اظهار کرد: سرمایه هیچ‌گاه ارتباط خوبی با سیاست ندارد، زیرا سرمایه به دنبال فضای سالم و جریان عادی اقتصاد است. این کاندیدای انتخابات پیش‌روی اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه زمانی که می‌گوییم اتاق را نباید سیاسی اداره کرد منظور این است که نمایندگانی از سه قوا در اتاق حضور نداشته باشند تا کار مشورت‌دهی اتاق دچار اختلال شود، گفت: اتاق سیاسی اشتباه محض است. نگرانی‌های فعلی بر این است که تغییرات سیاسی به اتاق آسیب وارد کند. او با اشاره به اینکه همان‌طور که قانون مشخص کرده اتاق مشاور سه قوه است گفت: در اتاق بازرگانی باید کسانی باشند که توانایی تحلیل سیاست به‌خصوص در حوزه روابط بین‌المللی را داشته باشند. رئیس کمیسیون معادن اتاق ایران با تاکید بر اینکه البته به غیر از سیاسیون حضور افراد دیگر از گروه‌هایی که همواره در اتاق بازرگانی مورد اعتراض قرار گرفته‌اند نیز اشتباه محض است، بیان کرد: در جریان‌های سیاسی که در طول این سال‌ها در منطقه رخ داد ترکیه توانست بازارهای منطقه و به‌خصوص عراق را تصاحب کند اما در عقب افتادن ایران از این جریان بخش خصوصی و اتاق بازرگانی نیز مقصرند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید