Performancing Metrics

اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی شهرکرد معرفی شدند | اتاق خبر
کد خبر: 94238
تاریخ انتشار: 19 اسفند 1393 - 15:13
ایرنا - اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، کشاورزی و معادن شهرکرد پیس از برگزاری انتخابات این اتاق در عصر دوشنبه معرفی شدند. ...
ایرنا - اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، کشاورزی و معادن شهرکرد پیس از برگزاری انتخابات این اتاق در عصر دوشنبه معرفی شدند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات نمایندگان اتاق شهرکرد با شرکت 202 نفر و مشارکت 80.47 درصدی اعضاء برگزار شد. سید نعیم امامی افزود: این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی شهرکرد بیشترین میزان مشارکت اعضاء را در مقایسه با دوره های قبل شاهد بوده است. وی ادامه داد: پس از شمارش آراء شرکت کنندگان در این انتخابات در گروه صنعت سیدمحمدرضا سیدنبوی، بهرام الله بخشی هفشجانی، آیت الله احمدی، ناصر زارع و حسین ایزدی بروجنی حائز اکثریت آراء شرکت کنندگان شدند. امامی افزود: در گروه بازرگانی فرج الله نجفی سرپیری، بهنام علیخانی، علی باز رفیع زاده، محمد مسعودی و سیدکورش هاشمی گل سفیدی به ترتیب بیشترین آراء را کسب کردند. وی همچنین اظهار داشت: در گروه کشاورزی دبیر رضایی سورشجانی، مسعود ناصری بروجنی و سیدمحمد مصطفوی قهفرخی و در گروه معدن نیز عبدالکریم کریمی فیل آبادی و زهرا دشت لعلی حائز اکثریت آراء شده و به عضویت هیات نمایندگان اتاق بازرگانی شهرکرد انتخاب شدند. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: انتخابات داخلی اتاق برای تعیین رییس، نائب رییس، خزانه دار و بازرس اوایل سال آتی برگزار می شود. در طول تاریخ 90 ساله اتاق بازرگانی این نهاد غیرانتفاعی وظیفه حمایت از صنعتگران و تاجران را بر عهده داشته است .
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید