Performancing Metrics

رییس دفتر رییس‌جمهوری با مراجع عظام تقلید در قم دیدار و گفت‌وگو کرد | اتاق خبر
کد خبر: 99655
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1394 - 13:14
اتاق نیوز - محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌ جمهوری روز دوشنبه و در سفری کوتاه به قم با حضرات آیات عظام تقلید مکارم شیرازی، وحید خراسانی و صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌و...
اتاق نیوز - محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌ جمهوری روز دوشنبه و در سفری کوتاه به قم با حضرات آیات عظام تقلید مکارم شیرازی، وحید خراسانی و صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
رییس دفتر رییس‌ جمهوری در این دیدارها ضمن ارایه گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و با اشاره به کاهش قابل ملاحظه نرخ تورم و عبور از شرایط رکود، برنامه‌های دولت را برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق فضای کسب و کار تشریح کرد. نهاوندیان همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۹۴، تحت عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، بر لزوم حضور موثرتر مردم در تمامی عرصه ها و مشارکت همه سلایق سیاسی متعهد به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی برای ارتقای وحدت و انسجام ملی و همچنین همدلی و همزبانی بیشتر میان دولت و ملت تاکید کرد. رییس دفتر رییس‌ جمهوری در این دیدارها همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای و نتایج حاصل شده در روزهای اخیر در این مذاکرات و نیز برنامه های پیش رو در این باره ارایه کرد. حضرات آیات عظام تقلید، مکارم شیرازی، وحید خراسانی و صافی گلپایگانی در این دیدارها، ضمن ابلاغ سلام و دعا برای رییس‌ جمهوری و دولت، توفیق بیش از پیش دولت در اجرای برنامه‌ها و اهداف پیش رو را از خداوند متعال خواستار شده و بر لزوم حمایت مردم از دولت در راستای تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و تحکیم انسجام و وحدت عمومی تأکید کردند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید