Performancing Metrics

بررسی بیانیه لوزان در نشست کارگروه هسته‌ای مرکز پژوهش‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 99952
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1394 - 14:04
اتاق نیوز - نشست کارگروه هسته‌ای با موضوع بررسی روند مذاکرات هسته ای به ویژه بررسی بیانیه لوزان با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ب
اتاق نیوز - نشست کارگروه هسته‌ای با موضوع بررسی روند مذاکرات هسته ای به ویژه بررسی بیانیه لوزان با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
نشست کارگروه هسته‌ای با موضوع بررسی روند مذاکرات هسته‌ای به ویژه بررسی بیانیه لوزان با حضور جواد جهانگیرزاده، قائم مقام مرکز پژوهش‌های مجلس، حمید بعیدی نژاد مدیر کل سیاسی و امنیت بین‌الملل وزارت امور خارجه و داوود محمدنیا مشاور وزیر امور خارجه، مهدی دواتگری، عباسعلی منصوری آرانی و احمد شوهانی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و کارشناسان و صاحب‌نظران در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد. بنابراین گزارش در این نشست بعیدی نژاد مدیر کل سیاسی و امنیت بین‌الملل وزارت امور خارجه و محمدنیا دو عضو تیم مذاکره‌کننده به تحلیل ابعاد مختلف مذاکرات هسته‌ای و بیانیه لوزان پرداختند و به سوالات مطرح شده در این خصوص پاسخ دادند. شایان ذکر است جواد جهانگیرزاده قائم مقام مرکز پژوهش‌های مجلس و جمعی از نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در این نشست نظرات خود در خصوص بیانیه لوزان را بیان کردند. گفتنی است در این نشست جلال دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت‌ پژوهش‌های سیاسی-حقوقی، مهدی ذوالفقاری مدیر گروه امنیتی دفاعی و احمدی معین دبیر کارگروه هسته‌ای و سایر کارشناسان دفتر سیاسی و حقوقی به طرح مباحث کارشناسی و سوالات پرداختند. شایان ذکر است برگزاری این جلسات با هدف دستیابی به تصویری روشن‌تر از مذاکرات هسته‌ای و نیز ارائه تحلیل‌ها و گزارش‌های کارشناسی به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی صورت می‌پذیرد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید