دبیر کل جامعه حسابداران گفت: در سال گذشته تعداد زیادی از شرکتهایی که ارز دولتی گرفتند، صورتهای مالیشان حسابرسی نشده بود. امسال هم ۱۷۰۰ شرکت که به آنها ارز اختصاص یافت، صورتهای مالیشان حسابرسی نشده است.
عضو سابق شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران گفت: به راستی دولتمردان چگونه بدون دریافت این اطلاعات، ثروت ملی را در اختیار کسانی قرار دادند که امروز متهم به فساد هستند؟