به دنبال شیوع ویروس کرونا و تاثیرگذاری آن بر بسیاری از کسب وکارها مقرر شد تا بیمه بیکاری سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت به کارگران آسیب دیده از کرونا پرداخت شود.
ثبت درخواست متقاضیان بیمه بیکاری تا پایان اردیبهشت ماه امسال بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات کار و کاریابیهای غیر دولتی به شکل الکترونیکی صورت میپذیرد.