Performancing Metrics

آزادسازی قیمت نان رقابت‌پذیری را افزایش می‌دهد | اتاق خبر
کد خبر: 100178
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1394 - 13:25
اتاق نیوز - نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد با تاکید بر اینکه هنوز تکلیف افزایش نرخ نانوایی‌های دولتی مشخص نیست، گفت: آزادسازی قیمت نان رقابت‌پذیری را افزایش می‌ده...
اتاق نیوز - نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد با تاکید بر اینکه هنوز تکلیف افزایش نرخ نانوایی‌های دولتی مشخص نیست، گفت: آزادسازی قیمت نان رقابت‌پذیری را افزایش می‌دهد.
عباس تحقیقی اظهار داشت: در آذرماه سال گذشته دولت پس از افزایش قیمت نان، طرح جدیدی مبنی بر آزاد پز شدن 20 درصد از نانوایی‌های هر استان را در دستور کار خود قرارداد که این امر رقابت میان نانوایی‌ها را افزایش و سبب ارتقای کیفیت و تعیین نرخ نان به صورت منصفانه می‌شود. تحقیقی با تاکید بر اینکه نظارت‌های لازم و کافی از طریق سازمان بازرگانی بر روی کیفیت نان صورت می‌پذیرد، افزود: به اعتقاد ما با آزادپز کردن برخی نانوایی‌ها، وضعیت بهبود می‌یابد اما در ابتدای کار ممکن است، مشکلات و نارضایتی‌های وجود داشته باشد که به مرور زمان رفع می‌شود. نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد با اشاره به تکلیف افزایش نرخ نانوایی‌های دولتی، تصریح کرد: هنوز تکلیف افزایش نرخ نانوایی‌های دولتی مشخص نیست و در این ارتباط هیچ مصوبه‌ای تاکنون نیامده است. به گفته وی نرخی که سال گذشته برای نانوایی‌های دولتی لحاظ شد، غیرمنصفانه بود بنابراین امیدواریم امسال حق این دسته از نانوایی‌ها نیز به خوبی رعایت شود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید