Performancing Metrics

رئیس اتاق اصناف ایران: بازار سال 94 را به طور دقیق زیر نظر خواهیم داشت | اتاق خبر
کد خبر: 101193
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1394 - 11:08
اتاق نیوز - رییس اتاق اصناف ایران گفت: براساس برنامه ریزی هایی که برای سال جاری داشته ایم در این سال بازار را به طور دقیق زیر نظر خواهیم داشت....

اتاق نیوز - رییس اتاق اصناف ایران گفت: براساس برنامه ریزی هایی که برای سال جاری داشته ایم در این سال بازار را به طور دقیق زیر نظر خواهیم داشت.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، علی فاضلی در خصوص اقداماتی که قرار است در زمینه کنترل بازار در سال 94 انجام شود، گفت: بازار سال گذشته با توجه به اقداماتی که انجام داده بودیم به طور خوبی کنترل شد اما برای خدمت رسانی بهتر به هموطنان اصل را برای بهتر شدن قرار داده ایم و براین اساس برنامه ای دقیق برای سال جاری در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی ادامه داد: در سال جاری روند بررسی بازار روزانه با دقیق ترین روش ها قرار است انجام شود و بر این بارو هستیم که اگر به خوبی برنامه خود را به اجرا درآوریم بازار را به طور مطلوب و اساسی زیر نظر خواهیم داشت و مردم می توانند از خدمات اصناف بهرمند شوند.

وی در خصوص برخورد با صنوفی که قیمت ها را خودسرانه افزایش دهند نیز اظهارداشت: همان گونه که از سوی معاون اول ابلاغ شده است تمامی افزایش قیمت ها باید با هماهنگی دولت باشد و ما نیز در این خصوص طبق ابلاغیه عمل خواهیم کرد و اگر صنفی افزایش قیمتی داشته باشد ما برخورد لازم را انجام خواهیم داد.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید