Performancing Metrics

ریابکوف : قرارداد کالا در برابر نفت با ایران در حجم بسیار زیاد انجام می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 101600
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1394 - 13:20
معاون وزیر خارجه روسیه درباره قرارداد کالا در برابر نفت میان تهران و مسکو، اظهار کرد: من می‌خواهم توجه شما را به این قرارداد جلب کنم که در حجم بسیار زیادی نیز انجام م
معاون وزیر خارجه روسیه درباره قرارداد کالا در برابر نفت میان تهران و مسکو، اظهار کرد: من می‌خواهم توجه شما را به این قرارداد جلب کنم که در حجم بسیار زیادی نیز انجام می‌شود.
اتاق نیوز - سرگئی ریابکوف ، معاون وزیر امور خارجه روسیه در این‌باره گفت: ما در ازای خرید نفت خام از ایران به آن‌ها محصولات خاصی را تحویل می‌دهیم که تحت رژیم کنونی تحریم‌ها محدود یا ممنوع نشده است. به گزارش ریانووستی،‌ ایران و روسیه بیش از یک سال است که روی انجام قراردادی کار می‌کنند که بر اساس آن ایران در ازای تحویل محصولاتی هم‌چون گندم از روسیه به آن‌ها نفت می‌دهد. ریابکوف هم‌چنین بیان کرد: ما آماده‌ایم تا خدمات خود را ارائه دهیم و من اطمینان دارم که آن‌ها از این موضوع سود می‌برند. معاون وزیر امور خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد که در صورت لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه تهران همکاری میان دو کشور در حوزه انرژی افزایش می‌یابد. او تأکید کرد: ما هیچ‌گاه ایران را در شرایط سخت تنها نمی‌گذاریم. من فکر می‌کنم در دو حوزه نفت و گاز دورنمای همکاری‌های ما نباید کوچک شمرده شود. مسکو هم‌چنین خواهان لغو محدودیت‌های تسلیحاتی علیه ایران پس از حصول یک توافق هسته‌ای نهایی با این کشور است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید