Performancing Metrics

دستورکار جدید سازمان ملل برای برابری جنسیتی | اتاق خبر
کد خبر: 104931
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1394 - 13:52
سازمان ملل در گزارش جدید خود بر لزوم اعمال تغییرات اقتصادی برای تحقق بخشیدن به برنامه‌های تساوی جنسیتی و تامین حقوق زنان تاکید کرد....
سازمان ملل در گزارش جدید خود بر لزوم اعمال تغییرات اقتصادی برای تحقق بخشیدن به برنامه‌های تساوی جنسیتی و تامین حقوق زنان تاکید کرد.
اتاق نیوز -  این گزارش کامل سازمان ملل تحت عنوان «پیشرفت زنان جهان در 2015-2016: دگرگونی اقتصادها، درک حقوق زنان» در هفت شهر مختلف جهان منتشر شده است. « دفتر امور تساوی جنسی و قدرتمندسازی زنان در سازمان ملل » در این گزارش دستور کار جدیدی برای برقراری برابری جنسیتی ارائه کرده است. در گزارش فوق بررسی شده که شرایط اقتصادی جهان به چه نحوی باید تغییر کند تا واقعا برای بهبود وضعیت زنان نیز کارآیی داشته باشد و همه از آن نفع ببرند. کارشناسان این سازمان تاکید دارند: منابع عمومی و ملی ما در مسیرهایی که واقعا مورد نیاز هستند مانند تامین آب سالم و بهداشتی، بهبود کیفیت مراقبت‌های بهداشتی و نیز ارائه خدمات درمانی و بهداشتی برای کودکان و سالمندان به کار گرفته نمی‌شوند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، در مورد زنان نیز اوضاع به همین منوال است و به رغم آنکه در بسیاری از جوامع پیشرفت‌های مهمی در زمینه تامین حقوق زنان صورت گرفته اما هنوز میلیون‌ها زن در جهان دستمزدهای بسیار پایین دارند، در مشاغل بی‌کیفیت مشغول به کار هستند و با مشکل کمبود دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی، آب سالم و بهداشت مناسب مواجه‌اند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید