Performancing Metrics

قول ورود آمبولانس جدید به اورژانس 115 | اتاق خبر
کد خبر: 113930
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1394 - 10:28
اتاق نیوز - رئیس اورژانس کشور گفت: قول ورود آمبولانس جدید به سیستم اورژانس و آمبولانس کمک‌دار داده شده و طبق سهمیه‌بندی در استان‌ها توزیع خواهد شد....
اتاق نیوز - رئیس اورژانس کشور گفت: قول ورود آمبولانس جدید به سیستم اورژانس و آمبولانس کمک‌دار داده شده و طبق سهمیه‌بندی در استان‌ها توزیع خواهد شد.
امین صابری‌نیا در جریان بازدید از مرکز اورژانس استان زنجان اظهار کرد: پرسنل اورژانس در کشور و به ویژه اورژانس استان زنجان با توجه به سختی کاری که دارد همه همت خود را به کار می‌گیرند تا بهترین خدمت را ارائه دهند، به همین جهت طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم تغییراتی در دریافتی و مزایای پرسنل اورژانس ایجاد شود. وی در بازدید از ساختمان EOC مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان افزود: با توجه به اینکه این ساختمان به صورت نیمه‌کاره باقی مانده، قول مساعدت برای اتمام و بهره‌برداری از دو طبقه از این ساختمان داده شده و به این ساختمان تا مهرماه آماده بهره‌برداری شود. صابری‌نیا با بیان احساس رضایت‌مندی از وضعیت اورژانس استان زنجان تصریح کرد: اورژانس استان وضعیت قابل قبولی دارد. با این حال تا پایان امسال چهار فوریت پزشکی در شهرستان زنجان و سه پایگاه در سایر شهرستان‌ها افتتاح خواهد شد. در ضمن باید برنامه‌ریزی دقیقی شود تا پایگاه‌هایی که به صورت کانکس است به پایگاه ثابت تبدیل شود. همچنین قول ورود آمبولانس جدید به سیستم اورژانس استان و آمبولانس کمک‌دار نیز داده شد و طبق سهمیه‌بندی در استان‌ها توزیع خواهد شد، از این رو آمبولانس‌هایی که قبل از 2007 تولید شده‌اند باید از سیستم خارج شود. رییس اورژانس کشور یادآور شد: در حال حاضر جذب نیرو یک مشکل کشوری است که اورژانس نیز از این امر مستثنی نیست، لذا این مشکل را با جذب نیروی شرکتی رفع خواهیم کرد که برای استان زنجان 180 نیروی شرکتی در نظر گرفته شده است. همچنین تحولاتی را در بحث آموزش و رتبه‌بندی پرسنل و تجهیزات خواهیم داشت تا بتوانیم همپای سایر کشورهای پیشرفته حرکت کنیم.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید