Performancing Metrics

جهانگیری در پایان هفته میزبان العبادی خواهد بود | اتاق خبر
کد خبر: 113959
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1394 - 11:16
اتاق نیوز - نخست‌وزیر عراق به منظور گفت‌وگو با مقامات ایرانی در ارتباط با مسائل دو جانبه ، منطقه‌ای و مبارزه با تروریسم به تهران سفر می‌کند....
اتاق نیوز - نخست‌وزیر عراق به منظور گفت‌وگو با مقامات ایرانی در ارتباط با مسائل دو جانبه ، منطقه‌ای و مبارزه با تروریسم به تهران سفر می‌کند.
حسن دانایی فر، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با تاکید بر این که سفر قریب‌الوقوع حیدرالعبادی به تهران به دعوت همتای ایرانی‌اش اسحاق جهانگیری صورت می‌گیرد ، اظهار کرد:‌ در این سفر مقامات دو کشور در مورد توسعه همکاری‌های دو جانبه ، مسائل منطقه‌ای ، بین‌المللی و مبارزه با تروریسم دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد. اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور بهمن ماه سال گذشته به بغداد رفت و با تعدادی از مقامات این کشور از جمله همتای عراقی خود دیدار و گفت‌وگو کرد . سفر حیدر العبادی به تهران احتمالا روز چهارشنبه هفته جاری خواهد بود و وی در این سفر با تعدادی از مقامات جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو می‌کند . اولین سفر حیدر العبادی به تهران بعد از انتخاب شدن به عنوان نخست‌وزیر عراق ، در مهر ماه سال گذشته صورت گرفت او که به همراه وزرای نفت، برق ، بازرگانی، منابع آبی و یکی از اعضای پارلمان عراق به ایران سفر کرده بود با اسحاق جهانگیری و تعدادی دیگر از مقامات کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد. فواد معصوم رئیس‌جمهور عراق نیز در 22 اردیبهشت ماه سال جاری به تهران سفر کرد و در جریان سفر خود به ایران با مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کرد. سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق نیز هفته گذشته به دیدار حیدر العبادی، نخست‌وزیر این کشور همسایه رفت و این دو مقام در ارتباط با مسائل دو جانبه از جمله مسائل اقتصادی و امنیتی دیدار و گفت‌وگو کردند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید