Performancing Metrics

اتاق نیوز/ماجرای رئیسی که اموال دولتی را به نام خود ثبت کرد/رئیس اتحادیه میوه و تره بار؛ گاو صندوق فروش است | اتاق خبر
کد خبر: 117825
تاریخ انتشار: 8 تیر 1394 - 12:01
اتاق نیوز - رئیس اتاق اصناف بانه با اعلام اینکه تخلفات بسیاری در زمان ریاست قبلی اتاق رخ داده است،گفت: بر اساس اصل 83 قانون اساسی؛ بناها و اموال دولتی که از نفایس مل
اتاق نیوز - رئیس اتاق اصناف بانه با اعلام اینکه تخلفات بسیاری در زمان ریاست قبلی اتاق رخ داده است،گفت: بر اساس اصل 83 قانون اساسی؛ بناها و اموال دولتی که از نفایس ملی باشد ، قابل انتقال به غیر نیست مگر با تصویب مجلس شورای اسلامی، آن هم در صورتی که از نفایس منحصر به فرد نباشد و متأسفانه رییس قبلی این اتاق، به صورت غیر قانونی اموال را به نام خود ثبت کرده است.
کاوه امین زاده در گفت و گو با اتاق نیوز افزود: مکاتبات بسیاری را با مسئولان استانی و رییس اتاق اصناف در خصوص تخلفاتی که در زمان ریاست این فرد انجام شد؛ داشتیم اما تاکنون هیچ اقدامی از سوی مسئولان صورت نگرفته است. وی با بیان اینکه این فرد به مدت 27 سال رئیس اتاق بانه بوده است،اظهار کرد: 3 نفر از اعضای فعلی هیأت رییسه اتاق بانه ارتباط بسیار نزدیکی با این شخص دارند و رویه برهم زدن جلسات اتاق و مخالفت با نظرات اعضای دیگر هیأت رئیسه را در پیش گرفته اند. رییس اتحادیه میوه و تره بار؛ گاو صندوق فروش است رئیس اتاق اصناف بانه تصریح کرد: از دیگر تخلفات اعضای قبلی هیأت رئیسه اتاق، تخلف در انتخابات و صدور پروانه های کسب بوده است. به این صورت که دو اتحادیه خوار وبار و میوه و تره بار ادغام می شوند و ریاست آن را به  فردی واگذار می کنند که فروشنده گاو صندوق است! امین زاده با اعلام اینکه جلسات کمیسیون نظارت این شهرستان 3 ماه است که برگزار نشده، گفت: شهرستان بانه به لحاظ موقعیت جغرافیایی، ظرفیت های اقتصادی خوبی دارد اما بی عدالتی در رسیدگی به امور برخی اتاق اصناف شهرستان ها موج می زند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید