Performancing Metrics

فان پرسی: از ترک یونایتد پشیمان نیستم | اتاق خبر
کد خبر: 122455
تاریخ انتشار: 24 تیر 1394 - 09:47
اتاق نیوز - مهاجم شیاطین سرخ از ترک کردن این تیم پشیمان نیست و تاکید دارد که سران این باشگاه انگلیسی رفتار بسیار خوبی با او داشته‌اند....
اتاق نیوز - مهاجم شیاطین سرخ از ترک کردن این تیم پشیمان نیست و تاکید دارد که سران این باشگاه انگلیسی رفتار بسیار خوبی با او داشته‌اند.
به گزارش اتاق نیوز ایسنا، رابین فان پرسی، ستاره هلندی منچستر یونایتد پس از سه سال حضور در این تیم در نهایت تصمیم گرفت فوتبال جزیره را ترک کند و فنرباغچه را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند. او در 105 بازی که برای شیاطین سرخ به میدان رفت توانست 58 گل به ثمر برساند که این آمار خوبی برای او است البته انتظارات از این مهاجم هلندی بسیار بالاتر بود. فان پرسی در نشستی خبری به رسانه های ترکیه‌ای معرفی شد و هواداران بسیار زیادی برای استقبال از او آمده بودند. فان پرسی به نظر می رسد که از ترک شیاطین سرخ پشیمان نیست. او گفت: اصلا احساس پشیمانی و یا ناراحتی نمی کنم. روزی که به منچستر یونایتد پیوستم می دانستم که زمان جدایی نیز فرا خواهد رسید. به هر حال این جزئی از فوتبال است. باید اعتراف کنم که مدت‌هاست منتظر جدایی از منچستر یونایتد بودم. او ادامه داد: من لحظات شیرینی را پشت سرگذاشتم. بسیار خوشحال کننده است که با خاطره خوب یک تیم را ترک کرد. بسیار خوشحال کننده است که قدر زحماتی را که کشیده‌ای بدانند. این برای من بسیار مهم است. مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد رابطه بسیار خوبی با من داشت و بهترین برخورد را درباره قضیه جدایی از خود نشان داد. فان پرسی درباره پیوستنش به فنرباغچه هم گفت: به شما قول می دهم که نهایت تلاش خود را در تیم جدیدم به کار خواهم گرفت. از این که این هم تماشاگر را در مراسم معرفی خود می بینم غافلگیر و ذوق زده شده‌ام. الان می توانم درک کنم که در صورت قهرمان شدن در لیگ ترکیه چه خوشحالی نصیب هواداران فنرباغچه خواهد شد. امیدوارم که این لحظات را با شما تقسیم بکنم. بسیار خوشحالم که با فنرباغچه پیوسته‌ام.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید