Performancing Metrics

تفاوت ایران با کشورهایی که فناوری وارد می‌کنند | اتاق خبر
کد خبر: 126444
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1394 - 10:21
اتاق نیوز - تفاوت ایران با کشورهایی که واردات فناوری دارند، شاخص سرمایه انسانی است که فرصت برگزاری این کارگاه‌ها و تعاملات بین‌المللی آموزشی فرصت مغتنمی را برای تو
اتاق نیوز - تفاوت ایران با کشورهایی که واردات فناوری دارند، شاخص سرمایه انسانی است که فرصت برگزاری این کارگاه‌ها و تعاملات بین‌المللی آموزشی فرصت مغتنمی را برای توسعه و ارتقاء شاخص سرمایه انسانی فراهم می‌کند.
هفته گذشته کارگاه آموزشی حاکمیت اینترنت با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و مرکز آموزش توسعه فاوا آسیا و اقیانوسیه سازمان ملل متحد (UN-APCICT) در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز به کار کرد و معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در آن گفت که همزمان با لزوم آماده‌سازی زیرساخت‌های توسعه دولت الکترونیک ارتقاء شاخص سرمایه انسانی ضروری است. به گفته رضا باقری اصل تفاوت ایران با کشورهایی که از فروش نفت واردات فناوری انجام می‌دهند، باید در نیروی انسانی باشد و همچنان که سرفصل‌هایی که در کارگاه حاکمیت اینترنت مطرح خواهد شد جزء سرفصل‌های آموزشی سازمان مدیریت برای مدیران ارشد است و پس از گذراندن این مباحث باید بومی‌سازی و تاثیرگذاری در بهبود این دانش دنبال شود. وی خاطر نشان کرد: ابزارهای توسعه دولت الکترونیک و مدیریت پروژه‌های دولت الکترونیک از سرفصل‌های دوره‌های بعدی خواهند بود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید