Performancing Metrics

رشد 8 واحدی شاخص فرابورس در آخرین روز هفته | اتاق خبر
کد خبر: 129568
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1394 - 22:02
اتاق نیوز- معاملات فرابورس ایران در حالی طی این هفته به پایان رسید که خرید و فروش سهام‌داران بیش‌از 1 درصد رشد را برای آیفکس به ارمغان آورد....
اتاق نیوز- معاملات فرابورس ایران در حالی طی این هفته به پایان رسید که خرید و فروش سهام‌داران بیش‌از 1 درصد رشد را برای آیفکس به ارمغان آورد.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، طی معاملات چهارشنبه، بیست و یکم مرداد ماه در بازارهای فرابورس ایران، 49 میلیون و 740 هزار ورقه بهادار به ارزش 339 هزار و 550 میلیارد ریال طی 10 هزار و 140 دفعه دست به دست شد و شاخص فرابورس با 8 واحد رشد به رقم 782.05 واحد رسید.

بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز فرابورس ایران را شرکت ذوب آهن اصفهان با حجمی برابر 6 میلیون و 780 هزار ورقه و ارزشی معادل 14 میلیارد و 720 میلیون ریال رقم زد.

پتروشیمی مارون که بیشترین افزایش قیمت را در بازار امروز تجربه کرد بیشترین تاثیر را نیز بر روی شاخص گذاشت. همچنین حق تقدم سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود متحمل بیشترین کاهش قیمت شد.

در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز اوراق اجاره رایتل با حجم 39 هزار و 957 ورقه و ارزشی بیش از چهل میلیارد ریال در صدر معاملات این بازار قرار داشت و بیشترین حجم معاملات ETF هم به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 73 هزار و 930 واحد به ارزش 808 میلیون و 650 هزار ریال اختصاص یافت.

طبق این گزارش اوراق تسهیلات مسکن با کاهش نسبی قیمت روبرو شد.

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه (سرچشمه1)، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، از امروز بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و بدون محدودیت حجمی در هر سفارش (بلوک) در سامانه معاملات توافقی امکان پذیر شد.

نماد معاملاتی اوراق مشارکت سیمان کردستان (سکرد981)، پس از پرداخت سود علی الحساب سه ماهه اوراق آماده انجام معامله شد.

نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی امیرکبیر (شکبیر1)، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و نماد معاملاتی شرکت بیمه کارآفرین (وآفری1)، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و همچنین مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد،آماده انجام معامله شدند.

نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (ومدکو21)، به منظور پرداخت سود علی الحساب ماهانه اوراق در تاریخ 25/05/1394 در پایان معاملات امروز چهارشنبه مورخ 21/05/1394 متوقف شد.

نماد معاملاتی شرکت آهن و فولاد ارفع (ارفع1)، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد،آماده انجام معامله شد.

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید