Performancing Metrics

استیضاح وزیر اقتصاد ناعادلانه است | اتاق خبر
کد خبر: 129986
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1394 - 12:06
اتاق نیوز- ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص سوالاتی که چندی پیش از طیب نیا وزیر امور اقتصاد دارایی انجام شد این طور بیان کرد که نمایندگان برای مواردی که در پرسش ...
اتاق نیوز- ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص سوالاتی که چندی پیش از طیب نیا وزیر امور اقتصاد دارایی انجام شد این طور بیان کرد که نمایندگان برای مواردی که در پرسش های خود از وزیر انجام دادند هیچ ادله ای نداشتند و اگر بخواهند وزیر را استیضاح کنند کاملا بی مورد وناعادلانه است.
وی با اشاره به این که در جلسه پرسش از وزیر خواسته بود از نمایندگان تا به وزیر نمره قبولی بدهند اما شرایط به نفع طیب نیا نبود ونمره منفی گرفت. وی این اقدام نمایندگان را عین بی عدالتی نسبت به وزیر خواند. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص مشکلات میان اصناف ودولت هم به نکاتی اشاره کرد از جمله این که شورای گفت وگو می تواند مرجع خوبی برای حل مشکلات میان بین اصناف ودولت باشد. وی با اشاره به این که اگر شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی نقش برجسته ای پیدا کند واعضا اتاق اصناف هم تمایل بیشتری به مشارکت با این شورا پیدا کنند مشکلات اصناف قابل حل خواهد بود. ندیمی ادامه داد باید بپذیریم دولت برای کسب درآمدهای خود باید به مالیات متکی باشد واگر اخذ مالیات به طور کامل صورت پذیرد دولت می تواند به خودکفایی برسد و در نقطه مقابل اصناف به عنوان جامعه بزرگ پرداخت کننده مالیات ها در نقطه مقابل دولت هستند و این در شرایطی است که پایه در آمدی اصناف افزایشی نداشته است و در این شرایط افزایش مالیات ها را باری اضافی برای کفه مخارج اصناف است . وی راه حل کاربردی را در این شرایط نقش برجسته شورای گفت وگو دانست تا دولت و اتاق اصناف را پای میز مذاکره بنشاند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید