Performancing Metrics

مجلس در تصویب قوانین مالیات به دنبال شناسایی فراریان مالیاتی بود نه فشار بر اصناف | اتاق خبر
کد خبر: 129992
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1394 - 09:15
اتاق نیوز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد که دولت در اجرای سیاست های مالیاتی برای اصناف تحت فشار اقتصادی، انعطاف داشته باشد....
اتاق نیوز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد که دولت در اجرای سیاست های مالیاتی برای اصناف تحت فشار اقتصادی، انعطاف داشته باشد.
محمد علیپور اضافه کرد که در تصویب قانون مالیاتی مجلس قصد نداشته پایه های مالیاتی افزایش یابد و از بزرگترین مشکلات در این حوزه را فرار مالیاتی مودیان دانست. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس این طور ادامه داد که اگر کل مودیان مالیاتی از طریق خود اظهاری تنظیم شود و بر اساس گزارش عملکرد واقعی و دفاتر سالانه خود صادقانه عمل نمایند عدالت مالیاتی برقرار می شود و می توان عمده فرایند محاسبه مالیات ها را از همین ارقام خود اظهاری مردم بدست آورد. وی با بیان اینکه همواره مجلس در خصوص تصویب قانون مالیات ها نظر اتاق اصناف را جویا شده به مخالفت با نظر فاضلی رییس اتاق اصناف ایران در خصوص نظر خواهی تعیین مالیات ها پرداخت. علیپور این طور بیان کرد مبنا برای همه قانون است و همان طور که سیاست های انعطافی نسبت به اصناف گوناگون در همه جای دنیا اجرا می شود دولت هم باید در خصوص اجرای قانون مالیاتی نسبت به اصناف به ویژه صنوفی که فضای کسب وکار مناسبی ندارند،با انعطاف عمل کند و از سیاست های بخشودگی برای این گروه استفاده کند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید