Performancing Metrics

خودروسازان قطعات بی‌کیفیت نخرند | اتاق خبر
کد خبر: 152943
تاریخ انتشار: 19 مهر 1394 - 15:23
وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودروسازان خواست از خرید قطعات بی‌کیفیت از قطعه‌سازان خودداری و از توزیع این قطعات در شبکه خدمات پس از فروش خود جلوگیری کنند....

وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودروسازان خواست از خرید قطعات بی‌کیفیت از قطعه‌سازان خودداری و از توزیع این قطعات در شبکه خدمات پس از فروش خود جلوگیری کنند.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از ایسنا، در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو مطرح شد که عمده‌ترین مشکلات شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان مربوط به پایین بودن کیفیت قطعات و نبود قطعه است.

در این زمینه عنوان شد که برخی قطعه‌سازان، قطعاتی که کیفیت آنها از سوی خودروساز رد و از ورود آنها به خطوط تولید خودرو جلوگیری شده است را وارد شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروساز می‌کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این زمینه دستور داد که هیچ یکی از شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان حق ندارند قطعات بی‌کیفیت را از خارج از شبکه خودروساز خریداری کنند و تامین همه قطعات یدکی باید از قطعات اصلی صورت گیرد.

محمدرضا نعمت‌زاده خاطرنشان کرد که مسوولیت تامین قطعات یدکی شبکه خدمات پس از فروش خودرو با شرکتهای خودروساز است و هیچ خودروسازی نباید اجازه دهد شرکت خدمات پس از فروش، قطعات بی‌کیفیت را از قطعه‌ساز دریافت و در شبکه توزیع کند.

در این جلسه عنوان شد که بخشی از نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش خودروسازان به دلیل عدم پذیرش خودرو در نمایندگی‌ها است که در این زمینه پیشنهاد شد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش در مناطق دارای حجم مراجعه بالا، به صورت دو شیفت، هم در روز و هم در شب فعالیت کنند.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید